Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@10:54:40 GMT

اجرای عملیات بهسازی محور آباده - صغاد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۹۹۳۴

اجرای عملیات بهسازی محور آباده - صغاد

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد اسدالهی فرماندار آباده گفت: دوبانده شدن محور آباده- صغاد تا محدوده بهمن و خسروشیرین و اتصال آن به آزاد راه اصفهان- شیراز مسیر مواصلاتی آباده را حدود ۷۰ کیلومتر به مرکز استان نزدیک‌تر می‌کند و موجب کاهش حوادث و سوانح ترافیکی در این محور می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او،بیان کرد: این مسیر به طول ۷ کیلومتر دو بانده شده، که ۴ کیلومتر آن تا دهه فجر امسال افتتاح و ۳ کیلومتر دیگر نیز پس از تامین اعتبار بهسازی می شود.

اسدالهی، اعتبار این طرح را ۵۵میلیارد ریال برشمرد و افزود: تلاش شد که اصلاح نقاط حادثه خیز این جاده در اولویت باشد و بهسازی و تعریض آن نیز دنبال شود.

رئیس شورای شهر صغاد تصریح کرد: هر ۲۰ روز یکی از ساکنان این شهر و جوانان بر اثر حوادث جاده‌ای ناشی از ترافیک و نابسامانی این مسیر بین شهری کشته یا مصدوم می‌شوند.

او، ادامه داد: مردم شهر صغاد سال ها است که منتظر دو بانده شدن جاده ۱۰کیلومتری آباده- صغاد هستند.

آباده در فاصله ۲۷۳ کیلومتری و ضغاد در فاصله ۲۷۸ کیلومتری شمال شیراز در استان فارس واقع شده است.

انتهای پیام/ت

آغاز طرح توسعه محور آباده-صغاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر در ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزرات راه و شهرسازی، رحمان بهرامی با اشاره به اینکه ساخت راههای اصلی و شریانی استان یکی از وظایف اداره کل راه و شهرسازی است، اظهار کرد: محور اهواز خرمشهر به دلیل تردد زوار اربعین، کاروان های راهیان نور و همچنین ترانزیت کالا به کشور عراق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بهرامی عنوان کرد: در ابتدای سال جاری باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از اهواز به خرمشهر در حال احداث می باشد، که ۴ کیلومتر اول این محور تا اربعین ۱۴۰۳ به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک می رود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از خرمشهر به اهواز نیز در دست اقدام است که انتظار می رود ۹ کیلومتر آن تا اربعین ۱۴۰۳ زیر بار ترافیک برود.

بهرامی در ادامه گفت: طول جاده اهواز به خرمشهر حدود ۱۰۴ کیلومتر است که ۵۰ کیلومتر از آن در دست اجرا است؛ اجرای این طرح قدم مثبتی برای تردد زوار اربعین حسینی، کاروان های راهیان نور و کارکنان کشت و صنعت های نیشکر موجود در منطقه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس