Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@06:00:53 GMT

تعمیر اساسی 98 مدرسه در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۰۰۴۱

تعمیر اساسی 98 مدرسه در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ حسین حسنلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل، اظهار کرد: امسال تعداد 98 مدرسه مورد تعمیرات اساسی قرار گرفته که این مهم با همکاری اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس انجام شده است.

وی افزود: معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی در کمیته تعمیر و تجهیز وظیفه بازسازی، نوسازی و بهسازی فضاهای آموزشی و تعمیر تجهیزات مدارس را بر عهده دارد، لذا با بسیج همکاران، اطلاعات وضعیت سرویس‌های بهداشتی استان برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول ادامه داد: پیگیر آن هستیم که با مساعدت اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در انجام تعمیرات سرویس‌های بهداشتی گام موثری برداریم.

حسنلو خاطر نشان کرد: یکی از وظایف مهم کارگروه تعمیر و تجهیز، ساماندهی اقلام اسقاطی در مدارس سطح استان است و بر این اساس با پیگیری‌های به عمل آمده موفق به اخذ مجوز فروش تعدادی از اموال منقول و غیرمنقول در حکم مصرفی از جمله 2735 قلم از اموال شهرستان طارم و 55 قلم از منطقه افشار، 449 قلم از منطقه انگوران، 1109 قلم از اقلام شهرستان ابهر، از اداره‌کل اموراقتصادی و دارایی استان شده‌ایم که می‌توان با رعایت مقررات قانونی به فروش رساند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان مدرسه توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش تعمیر اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی طی نشست مدیرکل و معاون دفتر بودجه سازمان متبوع با ستاد اداره کل با اشاره به تحقق مطالبات مردمی به اندازه توان فنی و اعتباری، اظهارداشت: تلاش های شبانه روزی مدیران ستادی و شهرستانی و کارکنان مجموعه تاکنون باعث کسب موفقیت های ملی و استانی در این بخش شده که بیش از تعهدات مجموعه بوده است.وی از تلاش شبانه روزی همکاران مجموعه ابراز خرسندی، رضایت و قدردانی کرد و گفت: با تداوم تلاش های مستمر در جذب اعتبارات و افزایش توان فنی مجموعه برای تحقق مطالبات مردمی بیش از پیش کوشش می شود.در ادامه این جلسه هریک از روسای ستادی با ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد بودجه و اعتبارات حوزه های مرتبط به بحث و تبادل نظر پرداخته که از مهمترین آنها می توان به عملکرد تخصیص اعتبارات و دیون، اعتبارات استانی و جاری، اولویت بندی پروژه ها، هزینه کردهای تامین اجتماعی و نوسازی ساختمان اداری اداره کل اشاره کرد.

 

همچنین، عملکرد تن کیلومتر کالاها، تسهیلات نوسازی ناوگان، تغییر رویکرد اعتبارات حوزه حریم راهها و راه های روستایی و سامانه های هوشمند جاده ای و مصوبات سفرهای ریاست جمهوری از موارد دیگر بوده است.

 

این نشست با هدف بررسی عملکرد بودجه سال 1402 و هم اندیشی برای بودجه سال جاری برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • ساخت مدرسه ۶ کلاسه در صالح شهر گتوند
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • ۱۳ مدرسه در سایت نهضت ملی مسکن خراسان شمالی احداث می‌شود
  • احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت
  • ۱۰۳ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسید
  • تعمیر و نصب بیش از ۱۱ هزار تابلوی اخطاری و انتظامی در جاده های مازندران