Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین رویداد «استارتاپ مچ» ۱۸ و ۱۹ مهرماه با هدف جذب نیروی انسانی متخصص برای استارتاپ‌ها و مجموعه‌های دانش‌بنیان در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دومین دوره از رویداد استارتاپ مچ از سوی مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف و به منظور جذب نیروی متخصص برای تیم‌ها و استارتاپ‌ها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد، زمینه‌ای فراهم شده تا صاحبان استارتاپ و شرکت‌های شتابدهی شده طی دو روز و در چند کارگاه آموزشی با مضامین تیم‌سازی، مسائل تقسیم سهام، مصاحبه و رزومه‌نویسی آشنا شوند.

این رویداد طی دو روز در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ مهرماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد. در بخش استارتاپی و تیمی در روز اول، تیم‌ها به ارائه زمینه کاری خود و اهداف و فضای تیم می‌پردازند و افراد حاضر با آن تیم آشنایی اولیه پیدا می‌کنند. همچنین در روز دوم رویداد تیم‌ها و افراد طی فرآیندی با یکدیگر مصاحبه و صحبت مستقیم خواهند داشت و به عبارتی با یکدیگر مچ می‌شوند. همچنین در هفته برگزاری رویداد و هم‌زمان با نمایشگاه کار به مدت یک هفته کارگاه‌های آموزشی با موضوعات منابع انسانی برای استارتاپ‌ها و سایر مسائل جذب و استخدام نیز برگزار خواهد شد.

در این رویداد به تمامی تیم‌ها سه ماه زیرساخت و فضای ابری رایگان داده می‌شود، همچنین منتور شیپ و مشاوره منابع انسانی رایگان از دیگر مزایای شرکت در این رویداد است.

در بخش افراد متخصص نیز کارگاه‌های آموزشی جهت آموزش تیم‌سازی، مصاحبه، رزومه‌نویسی، Linkdin و … در نظر گرفته شده است. فراهم کردن نیروی جوان، جویای رشد و متناسب برای استارتاپ‌ها، آشنایی دانشجویان با مسائل منابع انسانی استارتاپ‌ها و امیدآفرینی در میان دانشجویان برای ماندن در کشور و خلق ارزش از مهم‌ترین ویژگی‌های این رویداد دو روزه است.

آخرین مهلت ثبت‌نام ۱۰ مهر ۹۸ اعلام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت karafarini.sharif.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه شريف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ معاون توانبخشی بهزیستی استان گفت: برای اولین باراست که آزمونی مختص معلولان برای جذب در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود

اکبر شاهی افزود: در مقطع کاردانی ۱۲۷ نفر، در کارشناسی ۳۶۳ نفر، در کارشناسی ارشد ۹۳ نفر و در دکترا ۴ نفر عضو بهزیستی هستند و همه این افراد می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی اضافه کرد: متقاضیان به درگاه مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی مراجعه کنند.

آزمون استخدامی اختصاصی معلولان روز جمعه ۱۷ خرداد برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • تهران رکورددار چند قلوزایی در سال گذشته
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه به نیازهای روز جامعه
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه، آینده‌نگرانه و توجه به نیازهاى روز جامعه
  • معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه و توجه به نیاز‌های روز جامعه