Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:59:41 GMT

۳۰۰ هزار لامپ غیراستاندارد از بازار تهران جمع‌آوری شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۰۱۲۹

۳۰۰ هزار لامپ غیراستاندارد از بازار تهران جمع‌آوری شد

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره‌ کل استاندارد استان تهران، محمود رضا طاهری در این باره اظهار داشت: در گشت مشترک بازرسان استاندارد، اتاق اصناف، وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماینده انجمن لامپ، از واحدهای صنفی خیابان لاله‌زار تهران، بورس عرضه وسایل برقی و الکتریکی، ۳۰۰ هزار لامپ غیراستاندارد توقیف و جمع‌آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لامپ‌های کم‌مصرف مشمول استاندارد اجباری است و شهروندان باید هنگام خرید، به استاندارد بودن کالای مورد نظر توجه کنند.

مدیرکل استاندارد تهران خاطر نشان کرد: ۲۶ واحد تولیدی لامپ در استان تهران دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد از این اداره‌ کل هستند.

تهرام/۸۱۳۸//۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق علامت استاندارد استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین ۳۰ جایگاه جمع‌آوری زباله در مناطق گردشگری سیاهکل

ایسنا/گیلان رئیس اداره حفاظت محیط زیست سیاهکل گفت: برای جلوگیری از ریخت و پاش زباله در مسیر گردشگری این شهرستان به تعداد ۳۰ جایگاه جمع آوری زباله اختصاص یافت.

یوسف رهنما امروز ۸ فروردین ماه پس از پاکسازی محورهای مواصلاتی شهری و روستایی و زیستگاه‌های طبیعی سیاهکل در قالب طرح «مسیر سبز-ایران پاک»، اظهار کرد: اداره حفاظت محیط زیست سیاهکل در ماه‌های گذشته نشست‌های متوالی را با شهرداران، دهیاران، بخشداران ۸۰ روستاهای این شهرستان برگزار کرد.

وی افزود: این نشست‌ها به منظور آموزش و هم افزایی دستگاه‌ها و ادارات و همچنین اجرای طرح حکمرانی نوین ( مشارکت مردمی ) برگزار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سیاهکل با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در اجرای طرح‌های محیط زیستی، گفت: مدیریت غیر اصولی پسماندها به ویژه در حاشیه محورهای مواصلاتی، مناطق ساحلی، دریایی و طبیعی و ریخت و پاش پلاستیک و ضایعات علاوه بر زشت کردن چشم اندازها، موجب ایجاد آلودگی و تخریب منابع آب و خاک می‌شود. 

رهنما با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان، تصریح کرد: مسیر مواصلاتی و گردشگری سیاهکل به دیلمان به طول تقریبی ۵۰ کیلومتر، برای جلوگیری از ریخت و پاش زباله در مسیر گردشگری (امتداد جاده گردشگری، جنگل و رودخانه) به تعداد ۳۰ جایگاه جمع آوری زباله بصورت سطل‌های ۱۱۰۰ لیتری پلاستیکی قابل حمل مکانیکی زباله و سطل‌های فلزی - فنسی درب‌دار برای مسافرین و ساکنان بومی آن مسیر گردشگری از ابتدای روستای نارنجدارک تا لاری خانی نصب شد. 

وی افزود: برای نخستین بار مسیر یاد شده دارای پاکبان مخصوص شده که با وسیله نقلیه ( نیسان وانت ) به صورت هفتگی نسبت به پاکسازی معابر و سطل‌های زباله اقدام می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام
  • خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است
  • خالص فروشی در استان با درصد قابل قبولی در حال انجام است/انتشار
  • ۶ هزار و ۵۰۰ بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام انجام شد
  • ارزیابی کالا و خدمات در اردبیل زیر ذره‌بین کارشناسان اداره کل استاندارد
  • نظارت بر پمپ بنزین ها و جایگاه‌های سی ان جی در البرز
  • تعیین ۳۰ جایگاه جمع‌آوری زباله در مناطق گردشگری سیاهکل
  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ اعلام جزییات
  • فعالیت ۱۱۷ واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در ایلام
  • صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته