Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: مسابقات امید، فاصله بین دو تیم ملی جوانان و بزرگسالان را به شکلی پر می‌کند که کشتی گیران بعد از نرسیدن به دوبنده تیم ملی بزرگسالان، دچار سرخوردگی نشوند. ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

تقی اکبرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد برگزاری مسابقه انتخابی مجدد در رده سنی امید اظهار داشت: من از روز اول هم گفتم امکان دارد بعد از بازگشت تیم ملی جوانان از مسابقات جهانی، بین مدعیان تیم ملی امید و جوانانی که  مدال گرفتهش اند مسابقه انتخابی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد فدراسیون کشتی نگاه مستقلی نسبت به تیم ملی امید ندارد، خاطرنشان کرد: سال‌ها بود که مسابقات رده سنی امید در سطح جهانی برگزار نمی‌شد، اما بعد از مدت‌ها کار کارشناسی، به این نتیجه رسیدند که یک رده سنی باید وجود داشته باشد که فاصله بین دو تیم جوانان و بزرگسالان را پر کند تا کشتی گیران سرخورده نشوند و کشتی گیر احساس نکند در 22 سالگی، زمانی که به دوبنده تیم ملی بزرگسالان نمی‌رسد، دنیای قهرمانی‌اش تمام شده، به همین علت بعد از حدودا 20 سال مسابقات جهانی امید دوباره راه اندازی شد. در ادامه مسابقات قاره‌ای هم به انجام رسید، البته در اروپا مسابقات این رده سنی برگزار می‌شد. به این شکل کشتی گیرانی که پشت خط می‌مانند انگیزه دارند که کار را دنبال کنند.

اکبرنژاد که سال گذشته هدایت تیم ملی جوانان را برعهده داشت، ادامه داد: قرار بود اردوی تیم‌های ملی بزرگسالان و امید با هم برگزار شود، یک اردو گذاشته شد و بعد تصمیم گرفتند که فعلا کار متوقف شود تا بعد از اعزام تیم ملی بزرگسالان به قزاقستان، اردوی امیدها به صورت مجزا ادامه پیدا کند.

کشتی فرنگی قهرمانی جهان| صعود سعید عبدولی به یک‌چهارم نهایی/ کاویانی‌نژاد حذف شد

 

انتهای پیام/

 

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی