Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:18:10 GMT

خدمات‌رسانی 1500 موکب خوزستانی به زائرین اربعین

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۰۲۹۱

خدمات‌رسانی 1500 موکب خوزستانی به زائرین اربعین

رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان از خدمات‌رسانی 1500 موکب به زائرین اربعین امسال خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال یک هزار و 500 موکب مردمی خوزستانی به زائرین اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند که 300 موکب از این تعداد در مرز چذابه، 400 موکب در مرز شلمچه، 60 موکب در عراق و مابقی در چهار ورودی استان خوزستان فعال خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ثبت موکب‌ها از طریق ثبت‌نام مواکب در سامانه Mokeb.org افزود: مواکب‌ از سال‌های گذشته، پروانه موقت سالانه دریافت می‌کردند اما امسال مواکب برای دریافت پروانه دائم باید در این سامانه ثبت‌نام کنند که تاکنون بیش از یک هزار و 70 موکب در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و روزانه بر این تعداد افزوده می‌شود.

موسوی با بیان اینکه افراد می‌توانند با کد ملی، موکب خود را ثبت کنند، ادامه داد: همه‌ مردم استان بدون محدودیت و گزینش و با مراجعه به سامانه و ثبت‌نام می‌توانند موکب‌دار باشند و موکب‌داری، صددرصد مردمی است.

رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان گفت: امسال ۶۰ موکب از استان خوزستان در کشور عراق و در شهرهای العماره، نجف، کاظمین، کربلا و مسیر نجف تا کربلا مستقر می‌شوند و ظرفیت اسکان روزانه ۱۰۰ هزار نفر و توزیع ۳۵۰ هزار پرس غذا را دارند.

وی ادامه داد: همچنین از سوی مواکب خوزستان، روزانه در مرز شلمچه ۱۰۰ هزار نفر اسکان می‌یابند و ۲۰۰ هزار پرس غذا توزیع می‌شود. در مرز چذابه نیز روزانه اسکان ۸۰ هزار نفر و توزیع ۱۸۰ هزار پرس غذا انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه خوزستان اربعين حسيني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳