Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی نمایش، «اثر پرتوهای گاما بر گل‌های همیشه‌بهار» نخستین تجربه کارگردانی نصیرپور است که بر اساس متنی از پل زیندل در تماشاخانه مهرگان روی صحنه می‌رود. در دور تازه اجرا، گروه بازیگران چند تغییر داشته و نمایش از ۲۷ شهریورماه هر روز جز شنبه‌ها اجرا می‌شود.

مهتاب نصیرپور، سامان مظلومی، مبینا طبایی، المیرا صارمی، آریان مجدپور و نیکتا مستوفی بازیگران «اثر پرتوهای گاما بر گل‌های همیشه‌بهار» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام زرگر این نمایشنامه را ترجمه کرده و رستاک حلاج، خواننده و آهنگساز ترانه «گل‌های همیشه‌بهار را برای این نمایش خوانده است.

سایر عوامل «اثر پرتوهای گاما بر گل‌های همیشه‌بهار» عبارتند از دراماتورژ: محمد رحمانیان، ترانه‌سرا: حسن علیشیری، تنظیم: اشکان دباغ، دستیاران کارگردان: پدیده جمال‌ها، علیرضا فولادشکن، محمود زهره‌وند و شهاب ملک‌پور، مشاور رسانه‌ای: محدثه واعظی‌پور.

کد خبر 454846 برچسب‌ها نمایش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر واقع در چهارراه ابوریحان‌بیرونی از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود و اختتامیه آن روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهارراه ابوریحان از ساعت ۰۹:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.

در این جشنواره ۱۰ گروه نمایشی کودک و نوجوان حضور دارند که پنج نمایش در بخش آزاد و پنج نمایش در بخش کانون باهم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

درخشش چهار محال و بختیاری در دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور

لازم به ذکر است که تماشای تمامی نمایش‌های این جشنواره رایگان خواهد بود و نمایش‌ها به صورت زنده در کانال شاد کانون پخش می‌شود.

جدول زمانبندی گروه‌های نمایشی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان ونوجوانان کانون استان به شرح زیر اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • شور ساحری در صحنه سیرک
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • جنگیدن برای ذائقه‌سازی مخاطب موسیقی بسیار سخت شده است
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم
  • همکاری شهرام کرمی با اصغر همت در «گنجشک مفرغی»
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر
  • داود آزاد و دف نوازان حیران به صحنه می‌روند
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم
  • برگزاری گنجینه‌های مهر نقاشان پشت شیشه/ «رنگ بهار» در شفق پیدا شد