Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@07:50:50 GMT

نوآوری جشنواره فیلم تورنتو در اعلام برندگان

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۰۳۷۷

نوآوری جشنواره فیلم تورنتو در اعلام برندگان

ساعت 24-جشنواره فیلم تورنتو اعلام کرد معرفی اسامی برندگان جایزه مخاطبان و بخش رقابتی از سوی داوران، به جای این که در مراسم رسمی صورت بگیرد از طریق رسانه‌های اجتماعی انجام می‌شود.

امسال از طریق رسانه‌های اجتماعی اسامی برندگان جوایز جشنواره تورنتو اعلام می‌شود. دست اندرکاران این جشنواره اعلام کردند مراسمی که به طور رسمی هر سال برگزار می‌شد برای سرعت بخشیدن به اعلام اسامی، امسال برگزار نمی‌شود و به جای آن اسامی برندگان از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این مراسم اهدای جوایز در پایان فستیوال در زمانی انجام می‌شود که همه برندگان جوایز در شهر گرد آمده باشند تا جوایز خود را دریافت کنند.

این فستیوال افزوده است اعلام اسامی از طریق شبکه‌های اجتماعی به برندگان اجازه می‌دهد تا از خبر سریع‌تر مطلع شوند و این لحظه را با مخاطبان و هوادارنشان در شبکه‌های اجتماعی جشن بگیرند.

به دنبال این تصمیم، جشنواره تورنتو برندگان جوایز پلتفورم و فیپرشی را که هر سال در روز نهایی جشنواره و یکشنبه معرفی می‌شدند زودتر معرفی کرد.

فیلم «مارتین ایدن» ساخته پیترو مارسلو به عنوان برنده جایزه پلتفورم انتخاب شد و «زمزمه» ساخته هیثر یانگ به عنوان برنده جایزه فیپرشی که از سوی منتقدان معرفی می‌شود، شد.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای بخش های اصلی، ویژه و مردمی جشنواره پژواک اردیبهشت اعلام می شوند

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری سومین دوره جشنواره ملی مستند پژواک رادیو، اواخر اسفند ماه سال گذشته آثار راه یافته در بخش های مختلف جشنواره پژواک رادیو اعلام شد.

چند روز پیش نامزدهای بخش های برنامه ها و مستندهای مستمر، مشاغل و مستندنگاری معرفی شد و قرار است نامزدهای بخش های اصلی، ویژه و مردمی دهم اردیبهشت از سوی جشنواره معرفی شوند‌. در این جشنواره داوران حرفه ای و با سابقه، آثار را مورد ارزیابی قرار داده و امتیاز می دهند.

دیگر خبرها

  • اعلام برندگان بهترین فیلمنامه‌های سال انجمن نویسندگان آمریکا
  • بهترین‌های تئاتر بریتانیا معرفی شدند/ برندگان جایزه اولیویه ۲۰۲۴
  • معرفی بهترین فیلمنامه‌های سال/«داستان آمریکایی» و «جانشینی» بردند
  • انجمن نویسندگان آمریکا برندگان خود را شناخت
  • نامزدهای بخش های اصلی، ویژه و مردمی جشنواره پژواک اردیبهشت اعلام می شوند
  • درخشش محصولات بانک پارسیان در جشنواره نوآوری برتر ایرانی
  • معرفی نامزد‌های بخش مستندنگاری
  • نامزدهای بخش مستندنگاری اعلام شد
  • حمایت از عملیات انتقامی ایران در تورنتو
  • اسامی معلمان نمونه فارس اعلام شد