Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهوه چی رییس هییت فوتبال خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت‌: ابوالفضل داوطلب داور ملی فوتبال ساحلی کشور در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دست به سوت خواهدشد.

وی افزود: داور فوتبال ساحلی استان قضاوت بین دو شهرداری سمنان و شهرداری ساری را که از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه امشب بیست و سوم شهریورماه سال جاری به میزبانی ورزشگاه سیمرغ سمنان برگزار خواهدشد، را قضاوت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب نخستین برد نماینده هندبال خراسان جنوبی در لیگ برتر کشور

قدیمی رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: تیم هندبال مردان زغال سنگ طبس نماینده خراسان جنوبی در لیگ برتر کشور از هفته پنجم بیست و دوم شهریورماه سال جاری رو در روی حریف کشوری خود قرار گرفت، و نخستین برد خود را در لیگ برتر کسب کرد.

وی افزود: تیم زغال سنگ طبس از ساعت ۱۷ جمعه بیست و دوم شهریور ماه سال جاری میزبان تیم ستارگان دشتستان برازجان بود که در مایان با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به برتری رسید.

رییس ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت:نماینده هندبال خراسان جنوبی در این هفته از حریف خود در سالن پنج اردیبهشت این شهر پذیرایی کرد.

نماینده هندبال استان در چهار هفته گذشته نتوانسته بود امتیازی را کسب کند و چهار بازی خود را به حریفان واگذار کرده است و با این برد امید به ماندن در لیگ برتر کشور در این تیم دوباره زنده شد.


‌برگزاری رقابت‌های سبک‌های آزاد کاراته کشور 

حسن زاده رئیس هیئت کاراته شهرستان قائنات در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: رقابت‌های کاراته سبک‌های آزاد کشور در دو بخش بانوان و مردان به میزبانی قائنات شهرستان طلای سرخ کشور برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات جمعه بیست و دوم شهریورماه سال جاری با حضور سرمربی تیم ملی کاراته کشور و تیم‌هایی از خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، سیستان و بلوچستان به میزبانی سالن‌های آزای و عفاف شهرستان قائنات برگزار شد.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پاسداری یک افتخار است گفت: پاسداران ما نه به عنوان یک مأموریت کاری بلکه در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در حقیقت پیروزی انقلاب اسلامی یک کار خدایی بود که با رهبری پیامبرگونه امام(ره) به نتیجه رسید، اظهار داشت: انقلاب اسلامی پایگاه دفاع از اسلام است. 

وی با بیان اینکه امام (ره) به پیروزی انقلاب و نهضت مردم ایمان داشتند، افزود: در دوره پهلوی بسیاری از انسان‌های مفید و تأثیرگذار در میان مردم را به شهادت می‌رساندند و امام (ره) نیز در تبعید بود. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دنیا متعجب از عملیات وعده صادق نیروهای نظامی ماست، چرا که موشک و پهپادهای ما از لایه‌های هفت گانه پدافند دشمن گذشت. 

عبادی افزود: انقلاب اسلامی در زمانه‌ای به پیروزی رسید که دو جبهه شرق و غرب علیرغم اختلافات چون دو بال یک قیچی برای نابودی اسلام تلاش می‌کردند. 

وی ادامه داد: لیبرال دموکراسی و کمونیست، عزم برای نابودی دین داشتند، ولی در همان زمان یک انقلاب با نام اسلام به پیروزی رسید در آن زمان شکنجه گاه‌ها فعال بود.

امام جمعه بیرجند گفت: پاسداری یک افتخار است و پاسدار ما نه به عنوان یک مأموریت کاری بلکه در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کند. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  گفت: ما نیروی نظامی جدا نداریم، بلکه سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و … همه در راستای دفاع از ایران و انقلاب تلاش می‌کنند. 

انتهای پیام/254

دیگر خبرها

  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با دادستان کل کشور