Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@18:57:30 GMT

کاهش14درصدی قیمت بلیت هواپیما

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۰۴۷۶

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از کاهش ۱۴ درصدی قیمت بلیت هواپیما در جدول جدید پروازهای داخلی نسبت به قیمت‌های جدول آذرماه سال گذشته خبر داد. ناطقان: مقصود اسعدی سامانی  درباره جدول نرخ پروازهای داخلی که از 21 ماه جاری اجرایی شده است، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده قیمت‌های جدید پروازهای داخلی در مقایسه با نرخ‌های آذرماه سال گذشته در 60 مسیر پروازی پرتردد 14 درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به این‌که شرکت‌های هواپیمایی به نرخ‌های جدید پایبند بوده و آنرا رعایت می‌کنند، تصریح کرد: انجمن شرکت‌های هواپیمایی 16 سایت فروش بلیت هواپیما را که نرخ‌های آنها بالاتر از نرخ‌های اعلامی ایرلاین‌ها بوده را سازمان هواپیمایی کشوری معرفی کرده است.

وی با یادآوری این‌که سازمان هواپیمایی نیز این سایت‌ها را برخورد قانونی به قوه قضاییه معرفی کرده است درباره وضعیت ایرلاین‌ها گفت: شرکت‌های هواپیمایی در شرایط سخت به سر می‌برند و فعالیت در این وضعیت برای آنها دشوار است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان این‌که در این شرایط  تامین قطعه و موتور برای ایرلاین‌ها بسیار سخت شده است، افزود: با آ‌ن‌که مبالغ مربوط به خرید قطعات و موتور توسط شرکت‌های هواپیمایی پرداخت شده، اما امکان ورود آنها به کشور وجود ندارد.

منبع: تسنیم برچسب ها: کاهش قیمت ، بلیت ، هواپیما ، قیمت ها ، پروازها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش قیمت بلیت هواپیما قیمت ها پروازها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ شرکت های بزرگ مقیاس رانندگان کامیون را نقره داغ کردند

تین نیوز

نامه انجمن صنفی رانندگان وسائط نقلیه سنگین کالای سنگین شهرستان بندرعباس از حمل غیرقانونی کالا توسط شرکت های بزرگ مقیاس خبر داد و اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه رئیس هیئت مدیره این انجمن به مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با استناد به نامه تاریخ 16 مهرماه 1401 مدیرکل دفتر حمل و مقل کالای این سازمان،  آمده است: فعالیت شرکت های حمل و نقل بزرگ مقیاس در شهرستان های خارج از مرکزیت شرکت که دارای سالن های اعلام بار هستند به هیچ عنوان نباید موجب اختلال در توزیع عادلانه بار و فرآیند حمل و نقل آن شهرستان گردد... اما بعضا مشاهده می شود شرکت های حمل و نقل ... و ...خارج از ضوابط اعلان بار پایانه بار بندر عباس، نسبت به جذب بار از طریق نمایندگان صاحبان کالا و دلالان و بارگیری کالا توسط کامیون های ملکی و غیر ملکی گاهی به صورت کرایه توافقی و پایین تر از نرخ تعرفه اعلام با اقدام می کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض رانندگان و کامیونداران ناوگان جاده ای شده است. 

انجمن صنفی رانندگان وسائط نقلیه سنگین کالای سنگین شهرستان بندرعباس تاکید کرده که تاکنون مکاتبات گوناگونی جهت پیگیری این امر که مغایر با دستوراالعمل های ابلاغی است صوت گرفته و نارضایتی این انجمن به عنوان نمایندگان رانندگان استان و کشور که به پایانه های بندرعباس تردد می کنند، اعلام شده است.

این انجمن همچنین درخواست کرده که جهت جلوگیری از نارضایتی و اعتراض دوباره و تکرار حوادث ناخوشایند گذشته، دستورات لازم برای اصلاح امور و روند فعالیت این گونه شرکت ها با ایجاد دفتر نمایندگی و رعایت کامل قوانین و ضوابط سالن های اعلان بار صادر شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جابه جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳
  • جابه‌جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • ◄ شرکت های بزرگ مقیاس رانندگان کامیون را نقره داغ کردند
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • نظارت بازرسان بر عرضه بلیت‌ های نوروزی در ۹ فرودگاه بزرگ
  • چطور از آخرین تغییرات قیمت بلیط تورنتو مطلع شویم؟
  • با عرضه سهام این شرکت: دست سیتی رو می‌شود!
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان