Web Analytics Made Easy - Statcounter

انصاری فرد با مشکلات بزرگی در پرسپولیس باید دست و پنجه نرم کند.

طرفداری- باشگاه پرسپولیس به تازگی در بدنه مدیریتی خود تغییر بزرگی را تجربه کرده و روزهای مهمی در پیش دارد.

به گزارش میزان، محمدحسن انصاری‎ فرد به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس فعالیت‎هایش را آغاز کرد و در اولین گام موفق شد از مانع بزرگی به نام «طلبکاران صاحب حکم علیه باشگاه» به سلامت عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با جلسات پیاپی توانست تخفیف خوبی از چند طلبکار باشگاه بگیرد و در شروع کار، اقدامات مثبتی داشت. با این حال، انصاری‎فرد با مشکل بزرگ‎تری به نام عدم نقدینگی مواجه است. از یک سو، حساب باشگاه خالی است و از طرف دیگر، ایرج عرب برای حل مشکلات مالی در زمان مدیریت خود، بخش اعظمی از پیش‎پرداخت اسپانسر باشگاه را دریافت کرده و مدعی است با آن، مخارج باشگاه را تسویه کرده بود. گفته می‎شود رقم این پیش پرداخت، ۱۵ میلیارد تومان تخمین زده می‌شود. این درحالی است که یک شرکت دیگر برای در اختیار گرفتن امتیاز بلیت فروشی با باشگاه پرسپولیس عقدقرارداد کرده و در همان ابتدا ۷ میلیارد تومان به صورت نقدی به حساب پرسپولیس واریز شده تا این باشگاه هیچ مشکلی برای شروع فصل نداشته باشد.

این پول قرار بود در ابتدا، به یورو تبدیل شده و برای بازگرداندن برانکو به پرسپولیس هزینه شود، اما حالا یکی از بهانه‌های افزایش بی‎رویه قیمت قرارداد برخی بازیکنان شده است. با این حساب انصاری‎فرد با دو مشکل مواجه است؛ اول اینکه پولی در بساط ندارد تا معضلات مالی را مرتفع کند و در ثانی، منابع درآمدزایی خالی شده و تا قسط دوم اسپانسر که اواسط آذرماه است، باید منتظر بماند. این موضوع بدون تردید روی مدل مدیریتی او تاثیر منفی دارد هرچند انصاری‎فرد به آینده امیدوار است و می‎خواهد با پرداختن به برخی جزئیات در قرارداد با اسپانسر اصلی باشگاه، نقدینگی فوری برای پرسپولیس داشته باشد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایراکلی کوباخیدزه نخست وزیر گرجستان گفت: تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان به خاطر رسیدن به مرحله نهایی مسابقات جام ملت‌های اروپا 2024 نشان افتخار دریافت خواهند کرد.

به نقل از تسنیم روز سه‌شنبه، تیم ملی فوتبال گرجستان در دیداری که برای صعود به جام ملت‌های اروپا برگزار شد، تیم ملی یونان را (4 بر 2 در ضربات پنالتی) شکست داد. برای نخستین بار در تاریخ، تیم ملی فوتبال گرجستان به مرحله نهایی یک تورنمنت بزرگ راه یافت.

نخست وزیر گرجستان در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «شخصاً به‌عنوان یک طرفدار، 30 سال منتظر این روز بودم؛ از سال 1994. بچه‌ها بزرگ‌ترین شادی را به ما دادند. این بچه‌ها قهرمان هستند و قهرمانان باید قدردانی شوند. اینها شریف‌ترین افراد هستند و بنابراین ما به همراه شالوا پاپواشویلی (رئیس پارلمان گرجستان) تصمیم کوچکی گرفتیم و به پسران ما نشان افتخار اعطا خواهد شد».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888621

دیگر خبرها

  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • خسارت ۱۲۰ میلیارد تومانی بارندگی به زیرساخت‌های آب‌رسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • سیلاب ۱۲۰ میلیارد تومان به تاسیسات آبی خسارت زد
  • آبرسانی به بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس
  • جزئیات واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک ملت و تجارت | انتقادات بالا گرفت!
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس | اتفاق تاریخی رقم خورد
  • جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!