Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

زیرگذر شهیدان خادم سیدالشهدای شوشتر که از آبان ۹۵ کار احداث آن آغاز و قرار بود در مدت شش ماه به بهره‌برداری برسد، از هفته جاری زیر بار ترافیکی رفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، شهردار شوشتر  بیان کرد: این زیر گذر برای توسعه آتی شهر و چشم انداز ۱۰ساله طراحی شده که بار ترافیکی شهر شوشتر از شمال به جنوب خیابان علامه شیخ و پل شهید کجباف به خیابان امام خمینی ضلع غربی را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس اسکندری گفت: اعتبار اولیه این پروژه ۷۵میلیارد ریال بوده که ۲۵ درصد قرار داد نیز به آن افزوده شد و به ۹۴میلیارد ریال رسید.

وی افزود: برخی مشکلات فنی و مالی باعث شد که این پروژه گاهی متوقف شود اما با پیگیری مسئولان شهرستان و استان موانع برطرف و سرانجام پروژه به مرحله بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: از زمان شروع این پروژه ۵۰درصد هزینه آن را استانداری پذیرفت تا از محل اعتبار ارزش افزوده و تملک دارایی تزریق کند اما در مجموع حدود ۶۰تا ۷۰درصد این پروژه از اعتبارات دولتی و بقیه آن نیز از اعتبارات جاری شهرداری تامین شد.

شهردار شوشتر افزود: طول پروژه از شمال به جنوب ۴۵۰متر است و ۲۵۶شمع از ارتفاع سه تا ۱۰متر در این پروژه اجرا شده است. عرض پروژه ۱۵.۵متر و عرض هر سواره حدود ۷.۲۰ سانتیمتر است و حدود ۹۰۰ تن آرموتور در آن استفاده شده و بیش از ۴۳هزار مترمکعب در این پروژه خاکبرداری و پنج هزار متر مکعب نیز بتن ریزی انجام شده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهردار شوشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟

تین نیوز

تکمیل۶ مسیر ریلی و شروع عملیات اجرایی مسیر  راه آهن رشت آستارا در سال ۱۴۰۳ انجام می شود.

به گزارش تین نیوز، این وعده ها، جدیدترین وعده ای است که مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ و نقل در آغاز سال 1403 و در پیام نوروزی خود به مناسبت آغاز سال نو عنوان کرده است.

خیرالله خادمی گفت: سالی که گذشت در بخش شبکه ریلی اتصال مرکز استان سنندج به شبکه ریلی و بهره برداری از خط آهن میانه تبریز به همراه تکمیل راه آهن رشت کاسپین که در ابتدای سال آینده به بهره برداری می رسد، به طول ۲۳۲ کیلومتر، یکی از سال های خوب در توسعه شبکه ریلی و اتصال مراکز استان ها به این خطوط محسوب می شود. 

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: سالی که پیش رو است افتتاح مسیرهای ریلی میانه اردبیل، رشت کاسپین و تمرکز بر تکمیل اولویت های شبکه ریلی از جمله راه آهن چابهار زاهدان، راه آهن اصفهان شهرکرد، درود خرم آباد و شروع عملیات اجرایی مسیر مهم و راهبردی رشت آستارا در برنامه کاری قرار گرفته است. 

قابل ذکر است سخنگوی دولت دوم اسفند ماه سال 1402 از تصویب روش تامین مالی به منظور تکمیل پروژه راه آهن رشت آستارا در جلسه هیئت وزیران خبر داد.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت وزیران که صبح روز چهارشنبه دوم اسفند ماه برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: افتتاح راه آهن رشت آستارا یکی از اولویت های دولت است چرا که با تکمیل این پروژه توان ترانزتیی کشور افزایش می یابد.

سخنگوی دولت افزود: به همین منظور و برای تسریع در اجرای این پروژه، روش تامین مالی راه آهن رشت آستارا در جلسه امروز هیات دولت به تصویب رسید.یادآور می شود، راه آهن رشت آستارا به عنوان بخشی از کریدور ریلی شمال جنوب و یکی از مهم ترین طرح های ترانزیتی و تحول زا در توسعه راه آهن، در اولویت های اجرایی وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی نیز  پیش از این از امضای قرارداد تجاری و اجرایی میان دو طرف ایران و روسیه در خصوص راه آهن رشت آستارا خبر داده و گفته بود که عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • بهره‌برداری ۳۶۰ هزارمیلیاردریال پروژه درسفر رئیس جمهور به کردستان
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • به زودی پالایشگاه جمع‌آوری گاز‌های مشعل به بهره‌برداری می‌‌رسد
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار