Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت مطلوب روستاهای دامغان در حوزه بهداشت و درمان بر لزوم به‌کارگیری از پزشکان متخصص در این مناطق تأکید کرد. ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، ابوالفضل حسن بیگی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح خانه بهداشت روستای آهوانو از توابع شهرستان دامغان که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار داشت: رونق و توسعه روستاها تأثیری مستقیم بر توسعه شهرها می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به هر میزان امکانات مختلف رفاهی در حوزه‌های مختلف در روستاها مورد توجه قرار گیرد و برای اهالی این مناطق فراهم شود می‌توان انتظار داشت از مهاجرت روستانشین به شهرها جلوگیری شود و روستاییان ساکن در شهرها نیز به زادگاهشان بازگردند.

آذربایجان غربی|گامی دیگر در مسیر پیشرفت؛ پروژه‌های توسعه روستایی در هفته دولت بهره‌برداری می‌شودزیرساخت‌های لازم برای توسعه روستاهای استان سمنان فراهم شودسمنان| توسعه روستاها درگرو تخصیص اعتبارات لازم است؛ کاهش جمعیت روستاها نیازمند بررسی جدی است

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال‌زایی و دمیدن روح امید در جامعه باید در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان و مدیران قرار داشته باشد.

حسن بیگی در مورد افتتاح خانه بهداشت در روستای آهوانو نیز گفت: این روستا برخوردار از آب و هوایی مطلوب است و با توجه به وجود خدمات و امکانات لازم در این روستا پیش‌بینی افزایش جمعیت آن در سال‌های آینده ممکن است.

وی وضعیت حوزه بهداشت و درمان در شهرستان دامغان را در بخش روستایی مطلوب عنوان کرد و بر تداوم این مسیر و توسعه و تقویت آن تأکید کرد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به عزاداری‌ها و مراسم باشکوه برگزار شده در دهه اول محرم در دامغان اشاره کرد و گفت: 200 هزار نفر در این ایام مهمان روستاهای دامغان بودند و مشکلی در زمینه امکانات زیرساختی در روستاها وجود نداشت.

حسن بیگی تأکید کرد: باید خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردم تبیین شود تا جلوی برخی سیاه نمایی ها در این زمینه گرفته شود.

توسعه خدمات بهداشت و سلامت در مناطق روستایی در دستور کار قرار گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر لزوم توسعه خدمات بهداشت و سلامت در مناطق روستایی استان سمنان تأکید کرد.

حبیب‌الله خجسته‌پور نیز در این آیین خدمت به مردم را از مهم‌ترین وظایف مدیران و مسئولان عنوان کرد و اظهار داشت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی موردنیاز و بهره‌مند کردن مردم در اقصی نقاط استان حتی در دورافتاده‌ترین روستاها نیز باید مورد توجه قرار داشته باشد.

وی ارائه خدمات باکیفیت و در دسترس به مردم در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشتی و درمانی را در راستای خدمات‌رسانی به مردم دانست و گفت: خدمت مدیران و مسئولان به مردم باید صادقانه و مستمر باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان داشت: قطعاً اینکه گفته‌شده است پیشگیری بهتر از درمان است؛ جمله‌ای درست است؛ بنابراین راه‌اندازی و احداث خانه‌های بهداشت در روستاهای فاقد امکانات درمانی در تحقق این شعار بسیار حائز اهمیت است.

خجسته‌پور بر ارتباط دوسویه مردم و مسئولان تأکید کرد و گفت: توسعه و پیشرفت در حوزه‌های مختلف با برقرار بودن چنین ارتباطی ممکن و میسر می‌شود.

وی با تأکید بر جلب رضایتمندی مردم در ارائه خدمات مختلف از سوی دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: باید از پزشکان متخصص در خانه‌های بهداشت مستقر در مناطق روستایی استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان داشت: با راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیک می‌توان از سطح رضایتمندی مردم از خدماتی که به آن‌ها در حوزه‌های مختلف ارائه می‌شود؛ به‌طور دقیق مطلع شد.

خجسته‌پور راه‌اندازی چنین سامانه‌های را در شناسایی نقاط ضعف و قوت در بخش‌های مختلف را مثمر ثمر دانست و گفت: باید نواقص و معایب موجود در خدماتی که به مردم ارائه می‌شود برطرف شود تا بهترین خدمات باکیفیت مناسب و مطلوب در اختیار عموم اقشار جامعه قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پایان یافتن معاینات پزشکی پیش از اعزام زائرین حج تمتع ۱۴۰۳ در این استان، به منظور تصمیم گیری در خصوص استطاعت جسمی آن دسته از متقاضیانی که پزشکان نسبت به تأیید آنها مردد هستند تشکیل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: همچنین متقاضیانی که به نظر پزشکان معترض هستند نیز پرونده آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور پزشک اولیه در زمان برگزاری کمیسیون اظهار کرد: ۴ پزشک متخصص قلب و عروق، داخلی، متخصص پزشکی ورزشی و مغز و اعصاب به همراه نماینده استانی مرکز پزشکی حج پرونده‌ها را بررسی کردند که نتایج آن طی روزهای آتی برای انجام مراحل نهایی ثبت نام به زائرین اعلام می‌شود.

کد خبر 6082040

دیگر خبرها

  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • ۷۰ درصد تشخیص پزشکان وابسته به آزمایشگاه است
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ها
  • طاهری: سرانه پزشک متخصص تناسبی با جمعیت کشور ندارد
  • چرا ایرانی‌ها، پزشک عمومی را قبول ندارند؟ | گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ ها
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد
  • جزییات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد/ پزشک متخصص ۱۸۹ هزار تومان