Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قرعه کشی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی در کشور پاراگوئه در حالی برگزار شد که ساحلی بازان ایرانی بزرگترین غایب این رقابت‌ها هستند.  

تیم های قدرتمند دنیا مانند روسیه، برزیل، پرتغال، تاهیتی، ایتالیا و مکزیک همگی انتظار تیم ملی کشورمان را در این رقابت ها می کشیدند تا تمام تورنمنت هایی که ساحلی بازان ایرانی نقره داغ شان کرده بود را تلافی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال حذف ناباورانه ایران در رقابت های انتخابی جام جهانی در تایلند تعجب جامعه فوتبال ساحلی را برانگیخت. 

نهایتا در قرعه کشی جام جهانی، تیم ملی ژاپن در سید دوم رده بندی‌ها قرار گرفت و نسبت به امارات متحده عربی در قاره آسیا، شانس بهتری دارد تا در غیاب ملی پوشان ایرانی نیم نگاهی به صعود از گروه داشته باشند. این در حالی است که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در تورنمنت  قهرمانی آسیا در کشور تایلند که مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ پاراگوئه به حساب می‌آمد مقابل همین ژاپن تن به شکست دادند و حتی به فینال این رقابت‌ها هم راه پیدا نکردند.

بیشتر بخوانید: دلیل حضور ساکت در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی مشخص شد

حذف ایران به حدی دور از تصور بود که سرمربی تیم ملی روسیه بار‌ها در گفت‌وگو با بازیکنان ایرانی از این اتفاق ناراحتی خود را ابراز کرده بود و همچنین گفته است که انتظار ملی پوشانمان را برای دیدار فینال کشیده است. بازیکنان تیم ملی ایران نیز تا مدت‌ها بعد از این رقابت‌ها شوکه بودند و انتظار همچین عملکردی را از خود نداشتند. بعد از این رقابت‌ها هم مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی از سمت خود کناره گیری کرد و کار را به عباس هاشمپور سپرد.  

حالا ملی پوشان ایرانی به جای اینکه در دیدار‌های جام جهانی فوتبال ساحلی شرکت کنند باید از پای گیرنده‌ها بازی را به تماشا بنشینند. با این حال بازیکنان تیم ملی هم قسم شدند تا نتیجه پیش آمده در رقابت‌های انتخابی جام جهانی را در تورنمنت المپیک ساحلی۲۰۱۹ که در کشور  قطر برگزار می شود، با قهرمانی جبران کنند. قهرمانی که از ساحلی بازان ایرانی در رقابت‌های جهانی کم پیش نیامده است و به گونه‌ای مطالبه تمام مردم ایران تلقی می‌شود.  

بیشتر بخوانید: احمدزاده: با تیم اسپارتاک تمدید می‌کنم/ روس‌ها از نبود فوتبال ساحلی ایران در جام‌جهانی شوکه هستند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ساحلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال نقره کانتندر جهانی لبنان بر گردن پینگ پنگ باز ایرانی

در فینا مسابقات تنیس روی میز کانتندر لبنان در رده سنی زیر ۱۷ سال، بنیامین فرجی با ۱۴ سال سن به مصاف آلن کورمانگالیف حریف قدرتمند قزاقستانی با ۱۷ سال سن رفت و با نتیجه ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و صاحب مدال نقره ی این رقابت ها شد.

فرجی پیش از رسیدن به فینال حریفانی از لبنان، مصر و قزاقستان را از پیش رو برداشته بود.

رضا فرجی هدایت بنیامین فرجی دارنده رتبه یک رنکینگ زیر ۱۵ ساله های دنیا را در این مسابقات عهده دار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • حضور بازیکن جوان ایرانی در کنار ستارگان جهان در المپیک
  • دعوت بازیکن جوان ایرانی به تیم ستارگان هندبال ساحلی جهان
  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در مسابقات جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • مدال نقره کانتندر جهانی لبنان بر گردن پینگ پنگ باز ایرانی
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد