Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: ۵۸ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اعم از برگزاری نمایشگاه‌ها، برگزاری رژه نیرو‌های مسلح، خاطره‌گویی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، عیادت از جانبازان و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه ۱۴ عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس در اردبیل رونمایی می‌شود افزود: ۵۴ عنوان کتاب از سال ۹۶ تاکنون به رشته تحریر درآمده که تعدادی از آن‌ها رونمایی شده و تعدادی دیگر هم در حال چاپ است.

فرماندار اردبیل نیز در این جلسه گفت: در هفته دفاع مقدس باید شهر رنگ و بوی جبهه و شهدا به خود گرفته و با تبلیغات محیطی و نصب بنر‌های متعدد با هزینه کمتر، اما با گیرایی و نتیجه بیشتر می‌توان نسل امروزی را با رشادت‌های شهدا و ایثارگران آشنا کرد.

جواد زنجانی افزود: تبلیغ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ از خودگذشتگی و شهادت به جوانان و نسل امروزی که جنگ و ایثارگری را ندیده‌اند، وظیفه همه ماست.

او تاثیر برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس را غیرقابل کتمان دانست و افزود: اجرای هنرمندانه برنامه‌ها و نمایش نقش ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس می‌تواند نسل جدید را برای شناخت بیشتر از تاریخ جنگ به فکر و اندیشه بیاندازد.

فرماندار اردبیل بیان کرد: یکی از وظایف اصلی و خطیر ما در عرصه کنونی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و صبر و استقامت در جامعه است و باید با برنامه‌های اساسی و راهبردی ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

زنجانی با بیان اینکه یکی از دستاورد‌های بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی ایران امنیت، صلابت و استقلال در کشور است، افزود: این سرمایه‌های عظیم با از جان‌گذشتگی و ایثار شهدا به دست آمده و باید از این دستاورد‌های بسیار مهم با جان و دل نگهداری شود.

او پشتوانه هشت سال ایستادگی نیرو‌های مسلح در جبهه‌های حق علیه باطل را منطق قرآن و اسلام عنوان کرد و گفت: امروز نیز ملت ایران با این منطق در مقابل جهان استکبار ایستاده و اجازه تحقق هیچ یک از توطئه‌های دشمنان را نمی‌دهد.

انتهای پیام/ح

رونمایی ۱۴ عنوان کتاب در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست