Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، آنتونیو اسپینوز، رئیس فدراسیون جهانی کاراته با ارسال نامه ای از جواد سلیمی، رئیس کمیته داوران کشورمان و عضو شورای داوران فدراسیون جهانی دعوت کرده است تا به عنوان رئیس داوران و نماینده فنی فدراسیون جهانی کاراته در لیگ جهانی کاراته وان روسیه که ۱۲ تا ۱۴ مهر ماه برگزار می شود، حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات کاراته وان روسیه ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته درسال ٢٠١٩ است که درشهر مسکو اواسط مهرماه برگزار خواهد شد و پیش از آن کاراته وان های فرانسه، امارات ، مراکش، چین و ژاپن برگزار شده است.

گفتنی است،  جواد سلیمی هم اکنون رئیس هیات کاراته آذربایجان غربی است.

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاراته جواد سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کمیته سازماندهی سومین مسابقه بین المللی آسیای ادبی ۲۰۲۴ کشور قزاقستان بخیت رستم اف، حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد.

در متن ابلاغ نظرخواه علیسرایی آمده است:

با آگاهی از مهارت‌های حرفه‌ای، شایستگی، صداقت و درستی شما، این افتخار را داریم که به عنوان عضو و رئیس هیئت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در مسابقه بین‌المللی ادبی «آسیای ادبی - ۲۰۲۴» که به مناسبت (۱۱۵۵ سالگرد فارابی اختصاص دارد و دوستی مردم ۲۰۲۵) منصوب می‌شوید.

گفتنی است، با پیشنهاد نظرخواه علیسرایی در دومین مسابقه بین‌المللی آسیای ادبی ۲۰۲۳ بخش زبان فارسی به آن مسابقه افزوده شد و این بار نیز به پیشنهاد این شاعر و داستان نویس گیلک و جهت ارج نهادن به زبان و هویت فرهنگ گیلکان و شناساندن فرهنگ گیلان به سایر جوامع بین المللی، بخش زبان گیلکی نیز به این مسابقه بین‌المللی آسیای ادبی ۲۰۲۴ اضافه شد.

کد خبر 6080903

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • رییس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!