Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حبیب شریف رئیس بنیاد نخبگان استان فارس، گفت: این نمایشگاه به منظور حمایت از تولیدکنندگان و فناوران داخلی در ۱۳ بخش موضوعی نفت و پتروشیمی، برق، الکترونیک و نرم‌افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط‌زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، تجهیزات تست و آزمون صنعتی و خدمات کالیبراسیون برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: برای خرید دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی سراسر کشور با توجه به سطح فناوری محصولات مورد نیاز برای خرید از نمایشگاه، یارانه ۱۰ تا ۵۰ درصدی و برای خریداران بخش خصوصی تسهیلات لیزینگ در نظر گرفته شده است.

حبیب شریف تصریح کرد: در دوره ششم نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران ۳۳۷ شرکت بیش از ۹ هزار و ۳۵ مدل محصول را عرضه کردند که منجر به فروش قطعی ۹۶۵ میلیارد ریال شده است که امکان خرید از دور ششم نمایشگاه نیز وجود دارد.

رئیس بنیاد نخبگان استان فارس ادامه داد: شرکت‌های علاقمند به حضور در این نمایشگاه برای ثبت نام می‌توانند به نشانی www.iranlabexpo.ir مراجعه کنند.

هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران ۲۶ تا ۲۹ آذر در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ت

فراخوان هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این نمایشگاه بر روی ارائه به‌روزترین فناوری‌ها، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های برجسته حوزه  سلامت متمرکز خواهد بود، به طوریکه متخصصان و فعالین حوزه سلامت و پزشکی از سراسر جهان ، برای تبلیغات و معرفی محصولات، تبادل تجربیات و بهره گیری از فرصت‌ها در سرمایه گذاری، تولید و گسترش کسب و کار در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.   غرفه داران و مخاطبین این نمایشگاه از حوزه‌های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، تولید کنندگان دارویی، تجهیزات و خدمات زیبایی، تجهیزات تشخیص و درمان بیماری‌ها، تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات توانبخشی هستند.   شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این غرفه (پاویون) تا روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به نشانی https://tesc.ir/service/۸/۱ ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۳۵۵۲۴۲۴۱۳ تماس بگیرند.   سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی پزشکی و داروسازی ویتنام ، از ۹ تا ۱۲ می (مطابق با ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در محل کاخ فرهنگی «ویت خو» در شهر «هانوی» پایتخت ویتنام برگزار خواهد شد.  

دیگر خبرها

  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی