Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@13:58:06 GMT

بهنام تشکر با مافیا به شبکه سلامت می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۱۱۵۴

بهنام تشکر با مافیا به شبکه سلامت می‌آید

"مافیا" به تهیه‌کنندگی علیرضا سلطانی مسابقه‌ای خانوادگی است و در آن فرد با آزمون و خطا سعی در شناسایی افراد دیگر می‌کند.

به گزارش ایمنا، مسابقه "مافیا" با هدف افزایش قوه تشخیص و با شرکت ۱۶۰ نفر از برگزیدگان مرحله نخست از شبکه سلامت سیما پخش می‌شود.

علیرضا سلطانی تهیه کننده این مسابقه با اعلام این خبر گفت: این شرکت کنندگان از میان بیش از ۴۰۰ متقاضی و با آراء هیئت داوران در بازی‌های مقدماتی انتخاب و در ۵ مرحله به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: "مافیا" مسابقه‌ای خانوادگی است و در آن فرد با آزمون و خطا سعی در شناسایی افراد دیگر می‌کند. در این بازی افراد به دو گروه مافیا و شهروندان تقسیم و نبرد میان دو گروه آگاه و ناآگاه شبیه‌سازی می‌شود. در این مسابقه افراد به صورت پنهانی تعیین نقش می‌شوند و اکثریت شهروند این فرصت را پیدا می‌کنند تا افراد مافیا را شناسایی و برای حذف آنها رای دهند.

تهیه‌کننده "مافیا" از علاقمندی جوانان و نوجوانان به این بازی سخن گفت و ادامه داد: بومی سازی بازی مشابه هدف اصلی برنامه بوده و منتج به تولید ۳۲ مسابقه جذاب در دکوری به مساحت ۳۰۰ متر تصویربرداری شد. این دکور بیشتر بر فضای نوری متمرکز شده است و تغییرات نور باعث تغییر در فضای دکور می‌شود.

حضور بهنام تشکر به عنوان مجری مسابقه از دیگر موضوعاتی بود که علیرضا سلطانی به آن اشاره کرده و افزود: آقای تشکر برای اولین بار به عنوان مجری در برنامه‌های تلویزیونی حضور پیدا کرده است و توانست به خوبی مسابقه را اداره کند.

کد خبر 389387

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بهنام تشکر شبکه سلامت تلویزیون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به مردم و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی عوامل برنامه ساز سیمای این مرکز درصدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» برآمدند.

این برنامه به دلیل ویژگی مطالبه گری که دارد شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند. 

ذات و ماهیت این برنامه به دنبال طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان گیلان است. 

شفاف سازی، ترویج و توسعه و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران اجرایی و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گیلان با حضور مدیران کل، روسای سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان از اهداف برنامه «پاسخ» است. 

این برنامه با بخش‌های گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه و کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از شبکه باران به روی آنتن می‌رود.

عوامل برنامه تلویزیونی «پاسخ» عبارتند از:

تهیه کننده: محمود رحمتی، دستیار تهیه: زهرا فقیری، کارگردان: مهرداد محزون، مجریان: مهدی لطفی، شهریار سروری

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • رستگاری به افق فلسطین
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • کشف بقایای زنان شکنجه شده به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»
  • عکس| اولین تصویر بیرانوند بدون گچ دست!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)