Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-24@00:52:30 GMT

طلاق یک زوج به خاطر گاف عجیب کلینیک درمان ناباروری!

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۱۲۰۴

یک زن و شوهر کاملا سفید پوست پس از اینکه تحت درمان یک کلینیک درمان ناباروری قرار گرفتند صاحب فرزندی شدند که نژادش با آنها متفاوت بود.


به گزارش شریان نیوز،کریستینا کوهدریچ و همسر سابقش درو واسیلوسکی هر دو به طور جداگانه در دادگستری نیوجرسی شکایت کرده و ادعا می کنند مبلغ 500000 دلار (405،637 پوند) به موسسه درمان ناباروری و تولید مثل سنت بارناباس پرداخت کرده اند تا صاحب فرزندی شوند اما نتیجه ان چیزی نبوده که فکرش را می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اینکه این زوج در نوامبر 2012 اسپرم و تخمک خود را برای لقاح مصنوعی به این موسسه دادند در ژوئیه 2013 صاحب فرزند شدند، اما متوجه شدند که فرزندشان دارای ویژگی های آسیایی و همچنین اختلال خونی است که با میراث جنوب شرقی آسیا همخوانی دارد. سپس آزمایشات DNA نشان داد که واسیلوسکی پدر کودک نیست و از اسپرم او برای بارداری همسرش استفاده نشده است. این خبر او و زندگی مشترکشان را ویران کرد.

ماه گذشته ، قاضی دادگاه عالی ، کیت لینوت در ایالت اسکس ، حکمی را صادر کرد که خواستار آن شد که شرکت ناباروری IRMS اسامی مردان و زنانی را که همزمان با این زوج از خدمات کلینیک استفاده می کردند و افرادی که در آنجا کار می کردند ارائه کند تا مشخص شود ماجرا چگونه رخ داده است. آنها همچنین خواسته اند که این کلینیک در مورد تمام زنانی که احتمالاً به اشتباه اسپرم واسیلوسکی را دریافت کرده اند تحقیق کند.به نوشته روزنامه دیلی میل ، واسیلوسکی در اظهارات خود گفت: "من خیلی دوست دارم که بدانم آیا بچه ای دارم یا اصلا این ماجرا چگونه رخ داده است."

این زوج به دنبال خسارت مادی نیز هستند و ادعا کرده اند این ماجرا منجر به طلاقشان شده است و دخترشان نیز سرنوشتی مبهم دارد.

برچسب هالقاح مصنوعی

منبع: شریان

کلیدواژه: لقاح مصنوعی سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر مشهور ترک پس از هشت ماه زندگی طلاق گرفت و بلافاصله دوباره عاشق شد!

زی‌سان: دمت اوزدمیر بازیگر مشهور و پولساز ترکیه که حضورش در هر پروژه‌ای فروش آن را ضمانت می‌کند، پس از رابطه‌ای ۸ ماهه و طلاق زودهنگامش، با عشق جدید خود و آغاز رابطه‌ای جدید خبرساز شد.

سال گذشته دمت اوزدمیر بازیگر مشهور ترک رابطه‌ای عاشقانه با اوزهان کوچ خواننده مشهور ترکیه آغاز کرد که به این رابطه پس از مدت بسیار کوتاهی به ازدواج ختم شد.

اما این زوج تنها پس از ۸ ماه زندگی مشترک به مشکل خورده و در یک جلسه دادگاه به نقطه پایان رسیدند.

اوزدمیر با روحیه‌ای قوی این شکست را پشت سر گذاشت و بلافاصله با یک دی‌جی یونانی به نام سرخیو رابطه‌اش را آغاز کرد.

اوزدمیر که از جمله بازیگران پولساز ترکیه به شمار می‌رود و بابت قرارداد‌های کاری خود ارقام سنگینی را دریافت می‌کند، به محض پایان فیلم‌برداری فصل اول سریال «اسم من فرح است» برای تعطیلات به یونان رفته و یک ویلای لوکس نیز در این کشور خریداری کرده است.

وی بابت هر استوری در صفحه اینستاگرام خود رقمی بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان دریافت می‌کند. گفته شده که دمت اوزدمیر عاشق دی‌جی سرخیو یونانی شده و در همین مدت کوتاه، به این نتیجه رسیده‌اند که این عشق را رسمی کرده و با یکدیگر ازدواج کنند.

tags # سریال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه
  • غربالگری ۸۰۰۰۰۰ نفر از جمعیت استان اردبیل
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند
  • تشکیل هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی
  • هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • بازیگر مشهور ترک پس از هشت ماه زندگی طلاق گرفت و بلافاصله دوباره عاشق شد!
  • طلاق زوج سینماگر ایرانی، با دخترشان چه کرده است؟
  • ۸ هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • ماجرای عجیب کتک زدن پدر شوهر و فلج کردن او