Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان اعتبار اختصاص یافته تاکنون ۱۶۵ میلیارد ریال به بانک های عامل ابلاغ و ۷۶۸ نفر برای دریافت به بانک ها معرفی شده و در نوبت دریافت هستند.

وی با بیان اینکه مابقی این اعتبارات در مرحله های بعدی به بانک های عامل معرفی خواهد شد، افزود: امسال در مجموع تعهد بهزیستی استان در زمینه اشتغالزایی ایجاد ۲ هزار و ۱۰۰ شغل برای مددجویان زیر پوشش این نهاد است و پیش بینی می‌شود همانند سال‌های گذشته بیشتر از تعهد داده شده شغل ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کردستان با بیان اینکه تسهیلات اشتغالزایی این سازمان به مددجویان، معلولان و معتادان بهبود یافته اعطا می‌شود، گفت: اعتبارات اشتغالزایی بر اساس جمعیت زیر پوشش در میان شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: امسال همچنین ۱۹۸ میلیارد ریال اعتبار اشتغال پایدار روستایی به بهزیستی استان اختصاص یافته است که تاکنون ۲۶ نفر از این تسهیلات به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال بهره مند شده اند.

عزیزی با بیان اینکه در مجموع با استفاده از این میزان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ۳۹۶ نفر صاحب شغل می‌شوند، اظهار داشت: هم اکنون پرونده ۳۴۲ نفر دیگر برای دریافت در بانک های عامل قرار دارد و بزودی کل اعتبارات این بخش جذب می‌شود.

۱۱۰ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفری استان کردستان زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند که معادل هفت درصد جمعیت استان است.

۷۳۴۸ / ۳۰۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان تسهیلات اشتغال سنندج سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد

استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) مشهد، برای بازسازی این مجموعه اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اختصاص داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،یعقوبعلی نظری با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) واقع در پارک ملت مشهد اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال را برای بازسازی آن اختصاص داد.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار چهره به چهره پای درد و دل جانبازان این آسایشگاه نشست و در خصوص برخی از مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مدیران و جانبازان برگزار شد؛ استاندار خراسان رضوی در خصوص بازسازی این آسایشگاه قول مساعد داد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۶۰۰ هزار هکتار از اراضی کردستان به کشت گندم
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • اختصاص ۱۳۰ مرکز برای برگزاری آزمون‌های نهایی در کردستان
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد