Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی گل محمدی سرپرست سابق تیم ملی بوکس در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: از حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس به دلیل نشر اکاذیب و اهانت شکایت کردم که در نهایت امروز با حکم جلب او دستگیر شد. اکنون در کلانتری ۱۰۷ فلسطین حضور داریم و ثوری بازداشت است.

بیشتر بخوانید: رئیس فدراسیون بوکس بازداشت شد + سند

او در ادامه گفت: بزرگان جامعه بوکس در کلانتری حضور دارند و تلاش می کنند تا با میانجیگری رضایت را از من بگیرند اما در آینده مشخص می شود که رضایت می دهم یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

 برتری شوریان برابر بوکسور عراقی

در ناکامی بوکس یک نفر مقصر نیست/ تیم ملی نباید بر اساس شانس پیش برود

انتهای پیام/

آخرین اخبار از بازداشت حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بانوی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، دانشجویان طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا در اعتراض به سرمایه‌گذاری‌های مالی مداوم دانشگاه در شرکت‌هایی که از اشغال فلسطین و نسل‌کشی غزه حمایت می‌کنند، در محوطه چمن دانشگاه تحصن کردند.
 
مینوش شفیق، رئیس دانشگاه از پلیس نیویورک برای متفرق کردن تظاهرکنندگان درخواست کمک کرد و بیان داشت که این اقدام "تهدیدی" برای دانشگاه است.
 
پلیس با ورود به محوطه دانشگاه وارد عمل شد و حدود 108 دانشجو را بازداشت کرد. مدیریت دانشگاه همچنین تعدادی از دانشجویان درگیر در این اعتراض را تعلیق کرد.
 
نگرش شفیق رئیس دانشگاه، بحث درباره محدودیت های «آزادی بیان» را که از 7 اکتبر 2023 علیه دانشجویان فلسطینی در دانشگاه‌های ایالات متحده آغاز شده بود، دوباره به دستور کار بازگرداند.

 

دیگر خبرها

  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  •  سرشبکه هرمی ترینوست دستگیر شد
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • بازداشت بانوی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند