Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@10:21:03 GMT

اندروید 10 با شیائومی می‌آید!

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۱۴۰۹

اندروید 10 با شیائومی می‌آید!

گزارش‌های منتشر شده از سوی شیائومی حاکیست که کاربران گوشی‌های شیائومی زودتر از موعد قادر خواهند بود آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت و دانلود کنند.

به گزارش ایسنا، اندروید ۱۰ که جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل محبوب گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود، مدتهاست که شرکت‌های تولیدکننده موبایل را درگیر خود کرده است تا بعد از انتشار و عرضه عمومی، بلافاصله بتوانند جدیدترین گوشی‌های هوشمند و پرچمدار خود را به آن ارتقا دهند و نسخه آپدیت و به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را منتشر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق روال هرساله، گوگل به عنوان شرکت توسعه دهنده اندروید و تولیدکننده گوشی‌های هوشمند پیکسل، نخستین شرکتی است که برای نسخه‌های جدید از سیستم عامل محبوب و پرطرفدار اندروید را برای گوشی های اختصاصی خود منتشر و ارائه می‌کند.

بعد از گوگل، تمامی شرکت‌های تولیدکننده موبایل در تلاشند تا با بیشترین سرعت و در کمترین زمان ممکن، از ارائه و انتشار جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل محبوب موبایلی، اندروید ۱۰، خبر داده و بدین ترتیب کاربران گوشی های هوشمند توسعه داده شده خود را راضی و خشنود کنند.

حالا به تازگی شیائومی به عنوان یکی از شرکت های سازنده موبایل در چین اعلام کرده است که آپدیت اندروید ۱۰ برای گوشی هوشمند Mi ۹T تا ماه آینده منتشر خواهد شد و کاربران این گوشی قادر خواهند بود سیستم عامل خود را به جدیدترین نسخه اندروید به روزرسانی کرده و از قابلیت و امکانات جدید آن بهره مند شوند. به گفته کارشناسان و تحلیلگران، این بدان معناست که شرکت مذکور قصد دارد سایر گوشی‌های خود را نیز زودتر به آپدیت اندروید ۱۰ مجهز کند.

این خبر که در وب سایت gsmarena نیز منتشر شده است، نشان می دهد که شیائومی قصد دارد کمی زودتر از موعد و تصور کاربران و کارشناسان، به ارائه آپدیت اندروید ۱۰ برای گوشی های خود اقدام کند و بدین ترتیب گوی رقابت را از سایر رقبای قدرتمند خود همچون سامسونگ و هواوی برباید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های اندروید ۱۰ می‌توان به پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G، پشتیبانی از صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر، لایو کپشن (Live caption)، پاسخ هوشمند، Focus Mode، آپدیت‌های پس‌زمینه یکپارچه، امنیت و حریم خصوصی بهبود یافته، سلامت دیجیتال و کنترل مربوط به والدین، حالت تاریک ( Dark Mode ) و برخی دیگر از ژست‌های حرکتی اشاره کرد که تاکنون نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و طرفداران را به سمت و سوی خود جلب کرده و موجب شده است که به انتظار انتشار این نسخه جدید از اندروید بنشینند.

شیائومی که یکی از بزرگترین و موفق‌ترین شرکت‌های تولیدکننده موبایل در جهان به شمار می‌رود، در چند سال اخیر توانسته است تعداد زیادی از کاربران و مشتریان بازارهای جهانی را به سمت و سوی خود بکشاند و نظر و رضایت آن‌ها را جلب کند.

شیائومی بدون شک بعد از هواوی، بزرگترین سازنده تلفن همراه و گوشی‌های هوشمند در چین است که موفق شده است خیل عظیمی از جمعیت بالای این کشور را که بزرگترین بازار موبایل در جهان را تشکیل داده‌اند، را به محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه خود جذب کند و سهم قابل توجهی از بازار موبایل این کشور و سایر مناطق جهان را به خود اختصاص دهد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اندروید 10 شیائومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ردمی گوشی‌های هوشمند Redmi ۱۳C و Redmi ۱۳C ۵G را در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ عرضه کرد. حالا گفته می‌شود این برند درحال‌حاضر روی ردمی ۱۳ معمولی کار می‌کند. گزارشی که اخیراً منتشر شده، تراشه و شماره مدل آن را برای بازارهای مختلف فاش کرده است. علاوه‌براین، اندازه باتری و قابلیت‌های شارژ دستگاه نیز افشا شده است.

برای یادآوری، ردمی ۱۲ ۵G مجهز به اسنپدراگون ۴ نسل ۲ است. انتظار می‌رود که همین تراشه در ردمی ۱۳ ۵G نیز وجود داشته باشد. به گزارش گیزموچاینا و به‌نقل از کاربری به‌نام Experience more در شبکه اجتماعی ویبو، این دستگاه احتمالاً یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. یادآور می‌شویم که ردمی ۱۲ ۵G سال گذشته مجهز به همین باتری است، اما از شارژ کندتر ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

اسم رمز ردمی ۱۳ ۵G

N۱۹ کد داخلی ردمی ۱۳ ۵G است و گفته می‌شود که اسم رمز آن «Breeze» است. طبق گزارش‌ها، شماره مدل ۲۴۰۶ERN۹CC احتمالاً برای نسخه بازار چین این گوشی است. نسخه هندی آن نیز با شماره مدل ۲۴۰۶ERN۹CI شناخته می‌شود.

نسخه دیگری با شماره مدل ۲۴۰۶۶PC۹۵I ظاهراً در راه هند است. این دستگاه احتمالاً با برند Poco وارد بازار خواهد شد و با نام «Poco M۷ ۵G» عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که Redmi ۱۳ ۵G و Poco M۷ ۵G با اندروید ۱۴ مبتنی بر HyperOS وارد بازار شوند. جزئیات دیگری از این دستگاه‌ها هنوز فاش نشده است.

جهت مقایسه، ردمی ۱۲ ۵G دارای صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی ۹۰ هرتز، نمایشگر ال‌سی‌دی از نوع IPS، پشتیبانی از وضوح Full HD پلاس، تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲، ۸ گیگابایت رم LPDDR۴x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. در زمینه عکاسی، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در این دستگاه وجود دارد و سیستم دوربین دوگانه ۵۰ + ۲ مگاپیکسلی نیز در پشت گوشی قرار دارد. باید منتظر ماند و دید که ردمی ۱۳ ۵G چه پیشرفت‌هایی نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898536

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • راهنمای خرید بهترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی – اردیبهشت ۱۴۰۲ (+عکس)
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • نکات مهمی که باید پیش از خرید شیائومی ردمی نوت 13 پرو 5G بدانید
  • مجرم دستگیر شد/ باتری گوشی‌های اندرویدی چرا خالی می‌شوند؟
  • آیا گوشی پوکو ارزش خرید دارد؟