Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-23@22:26:56 GMT

اعدام یک شوهر عمه!

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۱۴۵۲

شوهر عمه قاتل پس از چهار سال اعدام شد.

 ۲۱ تیر سال ۹۴ بود که ماموران پلیس تهران در جریان قتل زن جوانی به نام زهرا قرار گرفتند و تیمی ازماموران برای تحقیقات پلیسی پای در قتلگاه زن جوان گذاشتند.

ماموران پلیس آگاهی تهران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که زن جوان به قتل رسیده و قاتل پس از جنایت دست به سرقت طلاها و وسایل با ارزش داخل خانه زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا این که ماموران به رفتارهای شوهرعمه زهرا مشکوک شدند و سیاوش به عنوان مظنون اصلی پرونده دستگیر شد.

سیاوش ابتدا خود را بی گناه می‌دانست، اما وقتی طلاهای زهرا داخل خانه اش پیدا شد به ناچار لب به سخن باز کرد و به قتل زن جوان اعتراف کرد. پس از بازسازی صحنه قتل و صدور کیفرخواست از سوی دادسرای امور جنایی پرونده برای صدور حکم نهایی به دادگاه یک کیفری استان تهران ارجاع شد و در روز دادگاه سیاوش و خانواده اولیای دم در شعبه ۸ دادگاه یک کیفری تهران حاضر شدند.

سیاوش به قتل زهرا اعتراف کرد و گفت: من تنها قصد سرقت طلاهایش را داشتم، اما وقتی دیدم زهرا مقاومت می‌کند برای این که دستم رو نشود به ناچار دست به قتل زدم و حالا پشیمان هستم. بدین ترتیب قاضی دادگاه پس از پایان جلسه همراه قضات مستشار وارد شور شد و حکم اعدام را برای سیاوش صادر کردند و سیاوش پس از سال‌ها انتظار در دومین چهارشنبه شهریور ماه پای چوبه دار رفت و این مرد در زندان تهران اعدام شد.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FCt برچسب ها: اعدام ، شوهر عمه ، قتل

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اعدام شوهر عمه قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دادگاه علنی برخط سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود

 سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: اولین دادگاه علنی بر خط سال ۱۴۰۳ استان تهران، سوم اردیبهشت ماه در دادگاه عمومی بخش قلعه نو برگزار می‌شود.

وی گفت: دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، سه دادگاه علنی برخط در شعبه اول حقوقی دادگاه عمومی بخش قلعه نو به ریاست قاضی سید رسول میرنژاد برگزار خواهد شد.

وی در این رابطه اظهار کرد: اولین جلسه دادگاه با موضوع مطالبه اجرت‌المثل در ساعت ۹ صبح، دادگاه دوم با موضوع رفع تصرف عدوانی رأس ساعت ۱۰ صبح و همچنین دادگاه سوم در ساعت ۱۱ با موضوع الزام به تنظیم سند رسمی برگزار خواهد شد.

شفیعی افزود: علاقمندان به مباحث قضائی دانشجویان، محققان و اصحاب دعوی می‌توانند از طریق لینک زیر این دادگاه را به صورت آنلاین در نشانی http://skyroom.adliran.ir/ch/alani-tehran مشاهده کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری به نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • مسعود رجوی با پادرمیانی چه کسی از اعدام فرار کرد؟
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • از فعالیت تبلیغی علیه نظام تا تشویق نسل جوان به فساد و فحشا
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • اولین دادگاه علنی برخط سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود
  • اولین دادگاه علنی بر خط سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود
  • ماجرای عجیب کتک زدن پدر شوهر و فلج کردن او