Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید که باشگاه استقلال مسوول بلیت‌فروشی داربی است و آن‌ها باید راهکارهای لازم برای اجرای قانون ۱۰-۹۰ را پیدا کنند.

به گزارش ایسنا، سعید فتاحی، مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اجرای قانون ۱۰-۹۰ در داربی ۹۰ اظهار کرد: باتوجه به آیین نامه جدید مسابقات قانون ۱۰-۹۰ باید اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته الزاماتش نبود اما امسال بلیت‌فروشی الکترونیکی و صندلی‌ها شماره‌گذاری شده است. هم‌چنین اجرای این قانون برعهده تیم میزبان است در نتیجه باشگاه استقلال باید راهکارهای این کار را ایجاد کند تا هوادارانش بتوانند به ورزشگاه بیایند.

او در واکنش به اظهار نظرمدیر رسانه‌ای تیم استقلال که گفته بود "فدراسیون توپ را در زمین ما انداخته است."، گفت: ۲ سال است که بلیت‌فروشی به باشگاه‌ها سپرده شده است. شما دیدید که در بازی تراکتورسازی و پرسپولیس فقط ۱۰ درصد از بلیت‌ها به پرسپولیسی‌ها فروخته شد. قبول دارم که اجرای این قانون سخت است. همان‌طور که دیدید باشگاه پرسپولیس هم اعلام کرد که در بازی برگشت قانون ۱۰-۹۰ را اجرا می‌کنند چون حق باشگاه‌شان است. این بازی هم استقلال می‌تواند از حق میزبانی‌اش استفاده کند.

مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال کمک می‌کند که این قانون در داربی رفت هم اجرا شود. قطعا اجرای این قانون در ۱۰ روز آینده هم راهکار دارد. اگر اصحاب رسانه کمک کنند که فرهنگ ۱۰-۹۰ جا بیفتد، این کار عملی است. باشگاه استقلال سامانه هواداری دارد و کسانی که عضو این سامانه هستند، بلیت‌ خریداری کنند. هم‌چنین اگر هم هوادار پرسپولیس بلیت استقلالی‌ها را بخرد باید وسط استقلالی‌ها بنشیند که در صورت انجام این کار، هوادار پرسپولیس در بازی برگشت نمی‌تواند بلیت تیمش را بخرد. کمی این کار سخت است چون دفعه اول است ولی این کار می‌تواند اجرایی شود.

فتاحی ادامه داد: مجری بلیت‌فروشی باشگاه‌ها هستند و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نظارت می‌کنند. در بازی فینال آسیا هم پرسپولیسی‌ها بلیت‌فروشی کردند و هواداران کاشیما در طبقه دوم ورزشگاه آزادی نشستند. دیگر بالاتر از داربی اینتر و میلان نداریم. همه مشکلاتی که به وجود آمد، پیش‌بینی می‌شد. ما ۱۰۰ درصد استقلالی‌ها را کمک می‌کنیم. خواهشا هواداران دو تیم به قانون احترام بگذارند و هر هواداری از سهم خودش خرید کند.

او در گفت‌وگویی که با برنامه "تهران‌ ورزشی" داشت در پاسخ به اظهار نظر مدیران استقلال که خواهان برگزاری داربی برگشت در وسط هفته به مانند داربی رفت شدند، توضیح داد: مگر شرطی است؟ ما باید شرایط مختلف را در نظر بگیریم تا تاریخ بازی را اعلام کنیم. بازی رفت به خاطر مسابقات آسیایی والیبال در روز یک‌شنبه برگزار می‌شود. در مورد بازی برگشت هم باید بگویم که در آن زمان استقلال درگیر بازی‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان است و امکان برگزاری داربی برگشت در وسط هفته نیست. هم‌چنین در روزهای آینده برنامه ۳۰ هفته لیگ برتر را اعلام می‌کنیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلالی‌ها به‌زودی صاحب مالک جدید می‌شوند و دیگر در زمره دارایی‌های وزارت ورزش قرار نخواهند گرفت. یک هلدینگ پتروشیمی برای خریدن سهام استقلال پای کار آمده و قاعدتا قضیه باید تا دهم خرداد تمام مراحل اداری خودش را طی کند. البته جدا از بحث اداری، وضعیت مالی استقلال نیز باید به طور کامل سر و سامان گرفته و بدهی‌های کنونی باشگاه تسویه شود.

یکی از موارد بسیار مهمی که مالک جدید استقلال باید آن را انجام بدهد، به‌روزرسانی قسط‌های معوقه بدهی‌های بانکی استقلال به‌ویژه در مورد پروژه استراماچونی است. استقلالی‌ها فروردین سال گذشته برای این‌که بتوانند مطالبات سرمربی اسبق خودشان را پرداخت کرده و به دسته پایین‌تر سقوط نکنند، از بانکی وام گرفتند و چیزی حدود ۱۰۰میلیارد تومان به حساب مرد ایتالیایی واریز کردند. در همان زمان قرار شد سند ورزشگاه مرغوبکار به عنوان ضمانت این وام در رهن برود و استقلال به صورت اقساطی آن را بپردازد، ولی مشکلات مالی باعث شد پرداخت اقساط به موقع انجام نشود و کار به جایی رسید که علی خطیر چند ماه قبل در یک مصاحبه تلویزیونی با صراحت مدعی شد نگران از دست دادن مرغوبکار است.

حالا، اما قرار شده مالک جدید استقلال اقساط عقب‌افتاده را نیز بپردازد و این قسط‌بندی را به‌روز کند تا ورزشگاه استقلال در منطقه نازی‌آباد تهران از دست آبی‌ها خارج نشود.

جالب این‌جاست که طلبکار بانکی استقلال بابت این موضوع یکی از بانک‌هایی است که حالا در زمره سهامداران اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد