Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قرچک از آسفالت لاین شمالی کمربندی شمالی شهر قرچک با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به مساحت ۱۸ هزار مترمربع خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، به نقل از روابط عمومی شهرداری قرچک، محسن خرمی شریف با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، گفت: عملیات روکش آسفالت کمربندی شمالی قرچک باهدف مناسب‌سازی این محور پرتردد انجام شد و شهروندان می‌توانند به سهولت از این مسیر عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: رفع معضل آسفالت شهری بر اساس حجم تردد، میزان خرابی و درخواست شهروندان است و معابر اصلی که با ترافیک تردد مواجه است پس از بازدید و بررسی‌های لازم در اولویت آسفالت قرار می‌گیرد که روکش آسفالت لاین شمالی کمربندی شمالی یکی از آن موارد بود.


این مدیر شهری جلب رضایت‌مندی شهروندان را از مهم‌ترین اهداف اجرای برنامه‌های شهرداری دانست و بیان کرد: تلاشمان بر این است که در برنامه‌های آتی سایر معابر اصلی و معابر هسته مرکزی شهر قرچک نیز که دارای آسفالت فرسوده است تحت پوشش عملیات‌ترمیم، بهسازی و روکش آسفالت قرار گیرد.


خرمی شریف آماده‌سازی شهر برای استقبال از ماه مهر را ازجمله اولویت‌های اصلی شهرداری در عنوان کرد و افزود: خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به مدارسی که نیاز به روکش آسفالت و لکه‌گیری داشت در اولویت کاری مدیریت شهری قرار گرفت و این مهم انجام شد تا در اولین روز سال تحصیلی جدید تردد وسایل نقلیه به سهولت از این مسیرها عبور کنند.


شهردار قرچک افزود: آسفالت لاین شمالی کمربندی شمالی شهر قرچک با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به مساحت 18 هزار مترمربع به ضخامت 5 سانتی‌متر انجام شد.


وی در پایان گفت: شهروندان قرچک می‌توانند چنانچه هرگونه درخواست یا پیشنهاد و خبری در رابطه با فعالیت‌های شهرداری قرچک داشته باشند با شماره سه‌رقمی ۱۳۷ تماس گرفته و آن را به ثبت برسانند تا هر چه زودتر کارکنان مدیریت شهری به مشکلات رسیدگی کنند.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عاشورا استان بوشهر خبرگزاری شبستان عزاداری محرم عاشورای حسینی تاسوعای حسینی مسجد محرم نماز جمعه شهرستان قرچک آسفالت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود

شهردار قم گفت: شهرداری یک نهاد درآمد هزینه‌ای است و کسب درآمد برای ما اهمیت دارد، اما حقوق شهروندان نباید در جریان کسب درآمد شهرداری پایمال شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید مرتضی سقائیان نژاد امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد با اشاره به اهمیت حراست از حقوق شهروندان در مجموعه شهرداری قم اظهار کرد: به هیچ دلیلی نباید حقی از شهروندان در مجموعه شهرداری قم پایمال شود.

وی افزود: شهرداری نهادی درآمد هزینه‌ای است و برای ما بسیار مهم است که به درآمدهای پیش بینی شده برسیم اما این مسئله به هیچ عنوان نباید به قیمت از دست رفتن حقوق شهروندان باشد.

شهردار قم با اشاره به بودجه پیش بینی شده برای سال ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: هر زمانی صحبت از درآمد می‌شود، تاکید کرده‌ایم که منظور ما درآمد مشروع است و به دنبال چیزی فراتر از حق شهر نیستیم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه مسئولیت تمام مدیران در مجموعه شهرداری قم بسیار سنگین و با اهمیت است، تاکید کرد: هر تغییری در زندگی شهروندان با تصمیمات ما رخ می‌دهد، مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و در قبال آن باید در دو دنیا پاسخگو باشیم.

وی با تاکید بر لزوم قانون‌گرایی در تعامل با شهروندان، اضافه کرد: هر جا قانون شفاف است باید با دقت و کاملاً طبق قانون عمل شود و در جایی که قانون ابهام دارد یا شفاف نیست باید آن را به نفع شهروندان تفسیر کنیم.

شهردار قم گفت: شهرداری‌ها یک ستون بسیار محکم برای نظام اسلامی در مسیر ارتقای سرمایه‌های اجتماعی هستند و از هر حرکتی که موجب پایمال شدن این سرمایه‌ها می‌شود، باید دوری کرد.

سقائیان‌نژاد افزود: در امور مرتبط با نظافت شهری و خدمات مسئله نظارت بسیار مهم است و مدیران منطقه باید تمام مسائل محدوده مسئولیت خود را زیر نظر داشته و به طور مرتب بازدید میدانی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم مجوز ایجاد دو منطقه شهری دیگر را دارد، گفت: بعضی مناطق شهری ما رشد جمعیت بسیار زیادی دارد و باید مطالعاتی صورت گیرد، در صورت لزوم دو منطقه دیگر به شهر قم اضافه شود تا کیفیت خدمات ارتقا پیدا کند.

کد خبر 747429

دیگر خبرها

  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن