Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@11:09:38 GMT

دستور تهیه کوکی هل بدون تخم مرغ و ماست

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۱۷۷۵

دستور تهیه کوکی هل بدون تخم مرغ و ماست

مواد لازم
آرد – ۵/۲ پیمانه
کره - نیم پیمانه
روغن قنادی -نیم پیمانه
پودر شکر - نیم پیمانه
پودر هل - یک سوم قاشق چای خوری
گلاب - یک قاشق غذاخوری
نمک - یک چهارم قاشق چای خوری
طرز تهیه
ابتدا کره نرم و روغن قنادی را حدود ۲ دقیقه با سرعت متوسط همزن بزنید. پودر شکر، پودرهل و نمک را اضافه کنید و با سرعت کم در حد مخلوط شدن هم بزنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرد را هم کم کم بیفزایید و با سرعت کم در حدی که خمیر یک دست و صاف شود هم بزنید. خمیر را لای سلفون بگذارید و به صورت گرد آن را پهن کنید و نیم تا یک ساعت داخل یخچال بگذارید. کف سینی پخت را کاغذ روغنی قرار دهید و روی سطح کار کمی آرد بپاشید و خمیر را روی آن بگذارید، روی خمیر هم کمی آرد بپاشید و با وردنه به ضخامت تقریبی یک سانتی متر باز کنید وبه دلخواه برش بزنید. نیم ساعت آن را داخل یخچال قرار دهید. فر را با دمای ۱۷۵ درجه تنظیم کنید و شیرینی‌ها را به مدت ۸ تا ۱۰ دقیقه یا تا زمانی که دور تا دور آن طلایی شود داخل فر قرار دهید. بعد از پخت اجازه بدهید ۵ دقیقه بماند و سپس به آرامی از کاغذ جدا کنید و بگذارید روی توری خنک شود و با کمی پسته خرد شده و پودر شکر تزیین کنید.
(در این دستور پخت از تخم مرغ و ماست استفاده نمی‌شود).

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی شیرینی کوکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست

مصیب چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص آخرین وضعیت تیم شمس آذر برای ادامه رقابت‌های این فصل لیگ برتر اظهار کرد: از ششم فروردین تمرینات را آغاز کردیم و به احتمال فراوان یازدهم هم با نساجی مازندران در تهران دیدار تدارکاتی خواهیم داشت. محروم نداریم و امیدوارم تا روز بازی با ذوب‌آهن که هجدهم فروردین است بازیکنی هم مصدوم نشود.  

سرپرست تیم شمس آذر در خصوص انتقاد‌هایی که به نتایج شمس آذر در نیم فصل دوم لیگ برتر شده، گفت: یکی از موارد برنامه‌ریزی است. هر چهار روز یک بار بازی کردن، برای تیمی مثل شمس آذر سخت است. قطعاً کیفیت تیم پایین می‌آید، چون ما ظرفیت آن را نداریم چهار روز یک بار بازی کنیم. برنامه‌ریزی که برای بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شد هم به تیم ما آسیب زد و از دور رقابت‌ها خارج شدیم. قابل پیش‌بینی بود که نتوانیم هر چهار روز یک بار بازی کنیم و خودمان هم این موضوع را می‌دانستیم.  

وی ادامه داد: ضعیف‌ترین بازی فصل خود را برابر نساجی مازندران ارائه کردیم. در دیدار با تراکتور در نیمه دوم خلق موقعیت خوبی داشتیم. برابر آلومینیوم هم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم. بازی با استقلال خوزستان، با هوادار و با مس رفسنجان هم تلاش خود را برای کسب نتیجه کردیم. عدم تمرکز مانع از آن شد تا بتوانیم به نتایج خوبی برسیم. این یک حقیقتی است که با جدایی رحمان جعفری و علی‌اصغر اعرابی که در نیم فصل اول روی نیمی از گل‌های ما تأثیر مستقیم و غیرمستقیم داشتند، جا افتادن بازیکنان جدید زمان‌بر است. فقط بازی با سپاهان و نساجی خوب نبودیم، ضمن اینکه برابر سپاهان قبل از ۱۰ نفره شدن شرایط خوبی داشتیم. علاوه بر برنامه‌ریزی، در مباحثی، چون تجربه و حرفه‌ای بودن بازیکنان دچار مشکل هستیم.  

چگینی درباره رفت و برگشت سعید دقیقی در نیم فصل و اینکه جدایی و بازگشت سرمربی تیم روی عملکرد شمس آذر تأثیر منفی گذاشت، خاطرنشان کرد: نه اصلاً، شاید برخی همکاران چنین موضوعی را می‌گویند ولی من اصلاَ قبول ندارم. چند روز دقیقی نبود، اما بازگشت و به کارش ادامه داد. از طرفی دیگر مدیریت باشگاه، بازی‌های تیم را می‌بیند و وقتی سیاست جریمه در دستور کارش نیست، به این نتیجه رسیده که تیم با همه توان تلاش می‌کند. ما یک خانواده‌ایم و قطع به یقین بازیکنان و کادرفنی همه به دنبال جبران امتیاز‌های از دست رفته هستند. هم قسم شدیم در سال ۱۴۰۳ با کسب نتایج خوب جبران کنیم. انتظارات را بالا بردیم و باید با کیفیت خوب خود نتایج لازم را بگیریم. از بازی با ذوب‌آهن شروع به کسب نتیجه می‌کنیم و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا دست پر به قزوین بازگردیم.  

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • سرزمینی غوطه‌ور میان قدمت و تمدن/ با سفر به لرستان تاریخ را ورق بزنید
  • سوغاتی‌های خوشمزه خوزستان؛ کلوچه دزفول و موچی ایرانی در بهبهان
  • راز‌هایی درباره کیک پنیری که تا بحال نشنیده‌اید
  • اجرای پویش چشم براهیم در هرمزگان
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • هفت تصویر عجیب که ذهن را به چالش می‌کشد؛ دقت چشم و ذهن خود را محک بزنید!
  • ضیافت امام حسنی‌ها، نشانه هویت ماست
  • آخرین وضعیت «اسکله بندرپل» برای اعزام به قشم
  • دستور پخت آش آبکش قوچانی، خوشمزه و دلچسب