Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛رستمیان در جلسه هم اندیشی هیئت های ورزشی شهرستان دلفان ضمن اشاره  به پیشرفت و دستاوردهای مهم سالهای اخیر حیطه ورزشی ،اظهار کرد:  تکمیل سکوی تماشاگران و ساخت سالن بزرگ مسابقات و دریافت چندین سهمیه چمن مصنوعی برای شهرستان که تا کنون سه چمن مصنوعی در روستاها تکمیل و در حال بهره برداریست  از امتیازات اخیر ورزش شهرستان هستند که باعث پیشرفت قابل لمسی برای ورزش دلفان شده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مسئولین از ورزشکارانی که در درجه های بالای ورزشی و حیطه ی ملی مقام آور می شوند استقبال و حمایت می کنند، روسای هیأت های ورزشی سعی کنند که برای جذب کمک های مالی برای ادامه پیشرفت قهرمان پروری خود برنامه ریزی مدون داشته باشند تا مسئولین بتوانند در قبال برنامه هایی که می تواند جوابگو و قابل اجرا باشد رایزنی های مالی را انجام دهند.

رستمیان با اشاره  به موارد پراکنده کمک های مالی به هیات ها و ورزشکاران ،تصریح کرد: تا کنون کمک هایی که به هیئت ها شده هر چند اندک به علت بی برنامگی مسئولین هیات ها در مواردی که دارای اهمیت چندانی نبوده اند استفاده شده به همین دلیل رئیس هیأت های ورزشی  سعی کنند تا ۲۰ روز دیگر برنامه های خود را در مورد روند پیشرفت ورزشی و قهرمان پروری هیئت مربوطه و همین طور جذب عموم مردم به سمت ورزش را تحویل دهند تا بتوان در قبال مواردی که احساس شود در سالهای پیش رو جهش مناسبی در آن مورد احساس می شود با وزارت ورزش و مسئولین استان برای جذب بودجه ی آن رایزنی کنیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بودجه مجلس شورای اسلامی وزارت ورزش ورزشی جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از فعالیت بیش از ۳۵ رشته ورزشی در این فدراسیون خبر داد و گفت: تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مجمع انتخابات هیئت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر ظهر امروز با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با 27 رأی به‌عنوان رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در این مجمع اظهار داشت: پس از دوران کرونا نخستین اعزام تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی در ادامه سخنانش با اشاره به اعزام تیم‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: در تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌ها به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد.

وی اضافه کرد: بیش از 35 رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است و در رشته‌هایی که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرده است.

خلیلی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های توانمندسازی معلمان ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش‌آموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال جاری خواهد بود.

تدوین طرح ملی آمایش سرزمینی

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر هم در این مجمع با اشاره اینکه طرح ملی آمایش سرزمینی به دستور رئیس جمهور و مشارکت وزارت ورزش و جوانان در حال تدوین است، گفت: با اجرای این طرح شاهد رشد و توسعه متوازن ورزش کشور و استان بوشهر خواهیم بود.

یاسر جمالی افزود: هیئت ورزش دانش‌آموزی اساس و پایه طرح است که اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نگاه ویژه به این هیئت دارد.

احداث 54 زمین مینی فوتبال در مدارس استان

علی موحدی نیز از افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی در 2 سال اخیر خبر داد و افزود: با توجه احداث 54 زمین مینی فوتبال در مدارس استان و احداث مجموعه ورزشی دانش‌آموزی، انقلاب وسیعی در ورزش دانش‌آموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش‌آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال کسب کرده و صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کار زیربنایی در ورزش دانش‌آموزی آغاز شده و در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • ورزشکاران رشته گلف موفق عمل می‌کنند/ لزوم ترغیب دانش‌آموزان به سمت ورزش گلف