Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:35:20 GMT

نذر مقاومت تا صبح ظهور

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۱۸۹۸

نذر مقاومت تا صبح ظهور

مدافعان حریم ولایت که در نجوای شبانه با حضرت دوست پاسبانی از حریم اهل بیت را طلب می کنند، با زمزمه عارفانه«این الطالب بدم المقتول بکربلا» جان خود را تا صبح ظهور نذر مقاومت علیه جبهه کفر و نفاق می کنند.

خبرگزاری شبستان-کرمان؛ حامد شجاعی باغینی:

 

انگار دیروز بود، هوای آسمان غبارآلود، لاله های سرخ در زمین روییده، خاکریز از باران خون معطر به نسیم رضوان، ندای لبیک یاحسین از عرش به گوش می رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

یاران درگهواره، با لبیک به ندای روح الله دل و جان را نذر شکوفه های انقلاب کردند و ما یادمان شهدا ساختیم تا یادمان نرود و در گذر زمان، حب دنیا خاطرات ایثار و ازخودگذشتگی جوانان دهه شصت را از یادمان نبرد؛ حیف است مسیر آسمانی شدن پدران شهیدمان را که رفتند تا به ما نشان دهند مسیر بندگی حق تعالی را از یاد ببریم.

 

باید یادمان باشد آشتی با خدا یعنی پر پرواز گشودن و دل سپردن به خدا و رسیدن از دل آتش گلوله تانک و خمپاره به حق و الحق که سوختن در راه عشق تنها با حسینی شدن معنا می شود.

 

برادری که پاهایش در شلمچه جا ماند تا ما با اقتدار بر روی پاهایمان بایستیم و نام ایران را با افتخار بر زبان جاری سازیم یا او که دست های خود را با اقتدا به علمدار نینوا در راه حفظ ناموس خود داد تا دست های ما جلوی نامحرمان زمانه دراز نشود.

 

افسوس که عده ای یادشان رفته هنوزم که هنوز است از بسیاری از رزمنده ها هیچ خبری نیست و هنوز چشم به راهی در پس لحظه به لحظه ی این سال ها در نگاه مادران منتظر، خودنمایی می کند.

 


به راستی که این دنیای مواج و پرتلاطم با ما چه کرد؟ چقدرفاصله ؟ تا کجا باید رفت و نفهمید؟ شاید محرم وعاشورا و یادآوری واقعه کربلا فرصت مناسبی برای بازبینی و معرفت شناسی باشد؛ بازبینی گذشته و شناخت بهتر محیط پیرامون؛ به قول سهراب «چشم ها را باید شست» آیا ما به عنوان یک جوان قدر آن همه ایثار و جانفشانی را می دانیم.

 

 
نکند شلوغی شهر، مسیرنگاه مان را تغییر بدهد...کاش مثل حر از مدافعان حرم می شدیم و با یک نگاه، سیدالشهداء دل ما را می خرید و مسیرمان آسمانی می شد؛ مدافعان حریم ولایت که در نجوای شبانه با حضرت دوست پاسبانی از حریم اهل بیت را طلب می کنند و با زمزمه عارفانه«این الطالب بدم المقتول بکربلا» جان خود را تا صبح ظهور نذر مقاومت علیه جبهه کفر و نفاق می کنند. 

 


مدافعان حرم از تیپ فاطمیون گرفته تا زینبیون، حیدریون و.. ثابت کردند سربازان علمدار انقلاب اسلامی-امام خامنه ای- همان یارانِ در گهواره پیرجماران هستند و این راه تا ظهور حضرت حجت(عجل الله تعالی) ادامه دارد.

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عاشورا استان بوشهر خبرگزاری شبستان مسجد عزاداری محرم عاشورای حسینی تاسوعای حسینی محرم نماز جمعه ظهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر

دهقان منشادی  شهردار اشکذر گفت: طرح ساخت یادمان شهید گمنام پارک بزرگ شهر با هندسه هشت ضلعی ترکیب و با ستون‌های مدور با الهام‌گیری از معماری ایرانی و اسلامی بوده که در شرایط فعلی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی، اجرای طرح ساخت یادمان شهید گمنام پارک بزرگ شهر را جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به مقام والای آنها دانست، ابراز امیدواری کرد؛ با ساخت یادمان شهید گمنام در پارک بزرگ شهر برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی در این محل اجرا خواهد شد.

شهردار اشکذر خاطر نشان کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مجموعه شهرستان پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اردیبهشت ماه در پارک بزرگ شهر تشییع می‌شود که جزئیات برگزاری مراسم متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • ابعادی از ظهور قدرت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • یادمان و جایزه معماری میرمیران برگزار می‌شود
  • راز ظهور قدرت ایران در نظم نوین جهانی
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر