Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@12:52:08 GMT

وعده هوتن شکیبا به طرفداران «لیسانسه‌ها» +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۱۹۴۱

وعده هوتن شکیبا به طرفداران «لیسانسه‌ها» +عکس

صراط:

هوتن شکیبا بازیگر نقش حبیب در سریال «فوق لیسانسه‌ها» یک عکس از خودش را در این سریال منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سریال ۴۰ قسمتی «فوق لیسانسه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی سروش صحت و نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی، اواخر فروردین ۹۸ در دانشگاه خوارزمی واقع در خیابان مفتح کلید خورد تا برای پخش از شبکه سه سیما آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوتن شکیبا، امیرکاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران، آتنه فقیه نصیری از بازیگران مشترک در دو فصل این سریال هستند.

سریال «فوق لیسانسه‌ها» در اواخر پاییز روی آنتن شبکه سه می‌رود. در همین رابطه هوتن شکیبا عکسی را از خود در این سریال منتشر کرد و به هوادارانش وعده به زودی برگشتن حبیب کاراکتر محبوب این سریال را داده است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با فیلم‌نامه‌های «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سیدمازیار هاشمی، کارگردانی سیدرسول صدرعاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدرعاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‏‏ و شراره سروش، «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه موافقت کرد.

همچنین فیلم‌نامه‌های «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • ۳ سریال کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • آموزش نویسندگی خلاق با این کتاب
  • رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • ۳ سریالی که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • ۳ سریال تاریخی کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • «وعده صادق» محقق شد؛ اما وعده ساخت «بازمانده‌ها» خیر!
  • فراخوان مردمی «وعده صادق» در استان گلستان منتشر شد