Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@01:36:58 GMT

افتتاح پارکینگ طبقاتی مینایی در نیمه نخست سال99

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۲۰۸۸

زهرا نژادبهرام عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در کارگاه پروژه احداث پارکینگ طبقاتی مینابی، از نزدیک در جریان اقدامات سازمان عمرانی مناطق به منظور تکمیل عملیات اجرایی پروژه قرار گرفت.

اخبار اجتماعی- در این بازدید یوسف متقی مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 15، کاوه حاجی علی اکبری مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران و جمعی از دست اندرکاران پروژه نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش های مختلف پروژه از سوی مدیران حاضر و نژاد بهرام پیمایش شده و مقرر شد ضمن در اولویت قرار گرفتن عملیات اجرایی طبقات منهای یک و منهای 2، کل پروژه طی شش ماهه نخست سال 1399 به بهره برداری برسد.

این در حالی است که مسؤولان اجرای پروزه دستیابی به این مهم را مستلزم تامین به موقع منابع مالی مورد نیاز دانستند.

پروژه احداث پارکینگ طبقاتی مینابی توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در زمینی به مساحت 2300 مترمربع و زیربنایی حدود 16000 مترمربع در خیابان برادران سجادی واقع در منطقه 15 در حال اجرا است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از افتتاح بعضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند و تعدادی از پروژه‌های روبنایی با حضور وزیر راه و شهرسازی طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، فرهاد سعیدی صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده توسط شرکت مادر تخصصی جهت افتتاح پروژه‌های شهر جدید سهند با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: در شهر جدید سهند ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن و شش عنوان پروژه روبنایی آماده افتتاح شده است.

وی با تشریح پروژه‌های روبنایی قابل افتتاح در شهر جدید سهند، افزود: بهره‌برداری از نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، بهره برداری از مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌روهای شهر سهند و همچنین آسفالت توپکای آزادراه از جمله برنامه‌های افتتاحی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با اشاره به طرح‌های آماده کلنگ‌زنی این شرکت، خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از ۵۰۰۰ واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن، عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه نیز طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

سعیدی اضافه کرد: تحویل قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.

کد خبر 747122

دیگر خبرها

  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم