Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@17:57:02 GMT

مسابقات کشتی قهرمانی خراسان رضوی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۲۱۶۰

مسابقات کشتی قهرمانی خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسین طهماسبی در این خصوص اظهار کرد: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان خراسان رضوی بزرگداشت برادران عامل طی روزهای پنج شنبه و جمعه 21 و 22 شهریورماه در محل خانه کشتی استاد توکل مشهد برگزار شد.

وی افزود: در مسابقات کشتی آزاد، ۲۴۹ کشتی‌گیر از ۲۱ شهرستان در ۱۰ وزن با یکدیگر رقابت کردند که در پایان امیر هراتی، علی دهستانی و اسماعیل ناظریان از مشهد به ترتیب در وزن های ۵۷، ۶۱ و ۶۵ کیلو گرم به مقام نخست دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی ادامه داد: امیرحسین متقی از مشهد، ابوالفضل نورافشان از کاشمر و وحید خازن چی از مشهد نیز به ترتیب در وزن های ۷۰، ۷۴و ۷۵ کیلو گرم بر سکوی نخست ایستادند و مصطفی نجفی از تایباد، رضا بیات از سبزوار، اسماعیل نجاتیان و رضا ارجی از مشهد نیز در وزن های ۸۶، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلو گرم نفرات اول شدند.

طهماسبی با بیان اینکه مسابقات کشتی فرنگی روز جمعه 22 شهریور ماه برگزار شد، گفت: در این مسابقات نیز علی فرحناک از فریمان، سینا رضایی از فریمان و امیر محمد یارمحمدزهی از سرخس در اوزان 55، 60 و 63 کیلوگرم قهرمان شدند و علی ایمانی، محمد ثابت و محمد حسن حسینی از فریمان در اوزان 67، 72 و 77 کیلوگرم بر سکوی نخست ایستادند. 

وی اضافه کرد: مهدی هاشمی از قوچان، حسین دامن افشان از فریمان، مجتبی غفاری از فریمان و سجاد موسوی از مشهد در اوزان 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم به رتبه نخست دست یافتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان رضوی کشتی کشتی آزاد و فرنگی مشهد مهدی هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با اشاره به سطح زیر کشت کلزا در شهرستان مشهدگفت: سطح ابلاغی زیر کشت کلزا در مشهد برای سال زراعی جاری ۹۲۰هکتار است که کل سطح زیر کشت ابلاغی کلزا در این شهرستان محقق شده است.

علی اکبر قارزی بابیان اینکه  پیش‌بینی می‌شود از این سطح کشت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن کلزا برداشت شود گفت: شهرستان مشهد رتبه نخست را در سطح زیر کشت و تولید در زمینه محصول کلزا در سطح استان به خود اختصاص داده است.

وی گفت: تعداد کمباین‌های برداشت در استان برای این نوع محصول ۴۵ دستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • شکست تیلور به نفع ایران شد/بین یزدانی وقاسمپور انتخابی برگزار شود
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان