Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه آثار خوشنویسی «قاصدک» با ۶۰ اثر از ۲۶ هنرمند و با حضور مسئولین استانی امروز ۲۳ شهریور در نگارخانه شهید شهرانی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «شهرام فرجی» امروز (شنبه ۲۳ شهریور) در آیین افتتاحیه نمایشگاه آثار خوشنویسی «قاصدک» که در نگارخانه شهید شهرانی برگزار شد، گفت: ۲۶ نفر از هنرجویان هم استانی آثار خوشنویسی خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: در این نمایشگاه هنرمندان آثار خود را با موضوع آیات قرآن، احادیث و اشعار بزرگان ادب ایران زمین در معرض دید عموم قرار داده اند.

 

وی ابراز کرد: نمایشگاه آثار خوشنویسی «قاصدک» در قالب خطوط کتابت، چلیپا، قطعه آزاد و نقاشی خط به رشته تحریر در آمده است.

 

فرجی تصریح کرد: آثار نمایشگاه آثار خوشنویسی «قاصدک» از امروز ۲۳ الی ۲۸ شهریور ماه جاری برای بازدید علاقه مندان در نگارخانه شهید شهرانی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری دایر است.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: علاقه مندان می توانند از ساعت ٩ صبح تا ١٣ ظهر و ۴ تا ٧ عصر برای بازدید از این نمایشگاه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری مراجعه کنند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: عاشورا ماه محرم استان بوشهر خبرگزاری شبستان عاشورای حسینی عزاداری محرم تاسوعای حسینی مسجد شیراز نماز ظهر عاشورا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز میرزایی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۴۹۰ تن شکر خانوار در این استان در دو مرحله تأمین و توزیع شد که ۷۲ تن از آن در نمایشگاه بهاره عرضه شد.

وی افزود: همچنین شکر صنف و صنعت در چهارمحال و بختیاری در دو مرحله به میزان ۱۲۰ و ۸۰ تن، تأمین و عرضه شد.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از عرضه ۲۷/۵ تن مرغ منجمد وارداتی خانوار و ۱۶ تن در نمایشگاه بهاره خبر داد و عنوان کرد: همچنین ۴۷ تن گوشت منجمد خانوار و ۶ تن بهاره تأمین و توزیع شده است.

کد خبر 6086442

دیگر خبرها

  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • نمایشگاه خوشنویسی تقریر عشق در شیراز برگزار می‌شود
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور
  • برگزاری گنجینه‌های مهر نقاشان پشت شیشه/ «رنگ بهار» در شفق پیدا شد