Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:03:33 GMT

کشف ۱۵ عدد شمش طلای سرقتی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۲۲۳۰

کشف ۱۵ عدد شمش طلای سرقتی در کرمانشاه

پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سردار «علی اکبر جاویدان» اعلام کرد: ماموران کلانتری سعدی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یکی از سارقان سابقه دار و فراری شدند.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری پس از هماهنگی با مقام قضائی، در فرصت مناسب وارد مخفیگاه سارق فراری شده و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی همچنین ۱۵ عدد شمش طلا، ۹ عدد دسته چک، ۴۳ برگ ۱۰۰ دلاری، ۳۰ برگ پنج هزار دیناری، ۳۰ هزار لیر و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد کشف کردند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: این فرد پس از دستگیری برای بازجویی بیشتر و تکمیل تحقیقات، تحویل پلیس آگاهی استان شد.

وی در پایان، مبارزه با پدیده سرقت و دستگیری سارقان در سریعترین زمان ممکن را از مهمترین برنامه های پلیس استان کرمانشاه برشمرد.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار طلا پلیس کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک باند حرفه‌ای جعل اسناد و مدارک

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند جعل اسناد و مدارک در پوشش یک دستگاه اتوبوس مسافربری قصد انتقال مقادیر زیادی اسناد و مدارک جعلی به مرکز کشور را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته ماموران ایستگاه بازرسی شهیدزنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری موفق به شناسایی اتوبوس مذکور شده و پس از توقف آن، دو فرد جاعل را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

سردار حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰ قطعه گواهینامه رانندگی، دو جلد شناسنامه، یک قطعه کارت پایان خدمت، دو قطعه کارت اشتغال و شناسایی اتباع خارجه، دو قطعه کارت ملی و کارت خودرو، سه برگ سبز مالکیت خودرو، پنج برگ گواهینامه پایان دوران تحصیلات دانشگاهی، پیش دانشگاهی و متوسطه که همگی جعلی بودند به همراه یک قبضه کلت و دو تیغه خشاب کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ۲۰۰ قطعه اسکناس جعلی ۵۰ هزار تومانی، ۶۹ قطعه اسکناس جعلی ۱۰۰ هزار تومانی و یک قطعه اسکناس جعلی ۲۰۰ هزار تومانی جمعاً به مبلغ ۱۷۱ میلیون ریال کشف شد.

وی یادآور شد: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و دو متهم دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • دستگیری یک باند حرفه‌ای جعل اسناد و مدارک