Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:32:27 GMT

دومین کوچ طلایی ها به فولاد آره نا

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۲۲۸۷

دومین کوچ طلایی ها به فولاد آره نا

تیم فوتبال سپاهان دومین مهمان طلایی پوش ورزشگاه فولاد آره نا در فصل جدید است.

به گزارش ورزش سه، در هفته سوم رقابت های لیگ برتر تیم فولاد خوزستان امشب میزبان سپاهان اصفهان است. فولادی ها فصل جدید را از ورزشگاه فولاد آره نا آغاز کرده اند و این دومین باری است که میزبان رقبا هستند.

 

جالب اینجاست که هر دو مهمان نخست فولاد در لیگ نوزدهم تیم های طلایی پوش لیگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته نخست تیم صنعت نفت به اهواز رفت و مقابل فولاد قرار گرفت و امشب هم دیگر طلایی پوشان لیگ، یعنی سپاهان اصفهان، پا به استادیوم مدرن فولاد آره نا می گذارند و با تیم فولاد روبرو می شوند.

 

فولادی ها در بازی اول خود مقابل صنعت نفت شکست خورده اند و امشب می خواهند اولین امتیازات خانگی فصل را کسب کنند. تیم فولاد فصل گذشته هم در برابر صنعت نفت در استادیوم جدید خود بازی کرده بود که شکست سنگین 4-1 نتیجه آن بازی بود. همچنین سپاهان هم سابقه حضور در فولاد آره نا را داشته و در بازی افتتاحیه این ورزشگاه به مصاف فولاد رفت که آن دیدار با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

فولادمبارکه سپاهان فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر میهمان صنعت نفت آبادان است. سرخ‌ها در پی کسب پیروزی در این مسابقه و داغ نگه داشتن کورس قهرمانی هستند.

اوسمار ویه‌را بعد از شکست به آلومینیوم در اواخر بهمن ماه، در تقویم اسفند ۱۴۰۲، ۶ بازی را در برنامه پرسپولیس می‌دید که پنج‌تای آنها را با پیروزی به پایان رساند و دربی برگشت مساوی شد. او ماه پیش تراکتور، ذوب آهن، نفت و گاز گچساران، فولاد و پیکان را شکست داد.

سال جدید نیز برای پرسپولیس خوب شروع شده و آنها دو برد مهم و نفس‌گیر مقابل گل‌گهر و ملوان بندر انزلی کسب کردند و حالا در پی کسب پیروزی مقابل صنعت نفت هستند تا دومین ماه بدون شکست را با اوسمار به پایان برسانند.

دیگر خبرها

  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • گلر ذخیره تراکتور در مرز آمادگی (عکس)
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • صد و پنجاه و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان
  • تقابل طلایی‌ها در طبس/ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی