Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در پنجمین مرحله لیگ وان ژاپن امتیازات لازم را برای کسب سهمیه المپیک به دست آوردیم، برای رسیدن به مقصد راه سختی پیش روی قرار دارد و تا پایان سال ۹۸ فرصت داریم. در این مدت باید در ۶ تا از مسابقات لیگ جهانی و ۲ تا سری آ شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در ۲ وزن ۷۵- و ۷۵+ نتایج خوبی را کسب نمودیم و در وزن ۶۷- کیلوگرم تمام تاشمان را می‌کنیم تا طبق رنکینگ خودمان را جلو بیاندازیم. هر چند در وزن ۶۷- نتوانستیم مدالی کسب کنیم، اما ملی پوشان ما از لحاظ فنی فوق العاده بودند، اکثریت ورزشکاران ما در این وزن بازی را به مدال آوران وزن ۶۷- کیلو واگذار کردند، هر چند در این وزن کاراته کاران با پتانسیل زیادی حضور دارند، اما این امید می‌رود که در آینده بچه‌های ما با آمادگی ذهنی بالاتری به کارشان ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: امتناع ملی پوش ایران از دست دادن با یک مرد چینی زمان دریافت مدال طلا

هروی افزود: دغدغه اصلی ما کسب سهمیه المپیک است، ما از تمام ظرفیت‌های موجود در این راه بهره مند می‌شویم، با اینکهدر مسابقات ژاپن در بخش مردان به مقام سوم رسیدیم، اما از عملکرد فنی ملی پوشان راضی بودم،  به امید خدا در آینده هم همین طور قدم هایمان را محکم برمی داریم تا به موفقیت و سرمنزل مقصود برسیم. باید بگویم مهم‌ترین مسئله‌ای که امروز برای تیم ملی کاراته کشورمان وجود دارد این است که در هر شرایطی مورد حمایت قرار گرفته است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از کاراته ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نایب رییس بانوان هیئت کارته استان همدان گفت: در این پیکار‌ها ۲ هزار و ۳۰۰ کاراته کا به مدت ۶ روز در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

افسانه باقری افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان از امروز آغاز و تا ۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این رقابت ها، یکصد داور ملی و بین‌المللی قضاوت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن
  • تیاگو موتا: بازیکنان رم خسته بودند؟ در این سطح، خستگی معنا ندارد
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم