Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان ضمن بیان اینکه به استنـاد آمار و اطلاعات تردد ثبت‌شده توسط سامانه‌های تردد شمار برخط، طی بازه زمانی ۱۷ لغایت ۲۲ شهریورماه بیش از سه میلیون و چهارصد هزار خودرو از محور‌های مواصلاتی استان عبور کردند، گفت: طی مدت مذکور آرادان-گرمسار پرترددترین محور طی تعطیلات عاشورا و تاسوعا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن بیان اینکه بیش از ۷۸۰ هزار وسیله نقلیه در روز جمعه مورخ ۲۲ شهریورماه در محور‌های مواصلاتی استان سمنان تردد داشتند، افزود: به دلیل اتمام تعطیلات و بازگشت مسافران این روز پرترددترین بازه زمانی تعطیلات اخیر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اینکه درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در این مدت ۱۲ درصد بوده است، ابراز داشت: تمام محور‌های مواصلاتی استان زیر نظر دوربین‌های نظارتی قرار دارد که علاوه بر ثبت تردد‌ها تخلفات را نیز ضبط می‌کنند.

منصور کیایی تاکید کرد: با توجه به اینکه در روز‌های پایانی شهریور قرار داریم افزایش تردد خودرو‌ها پیش‌بینی می‌شود که از رانندگان انتظار می‌رود در این ایام با دقت و حساسیت بیشتری تردد کنند تا خاطره سفر برای آن‌ها دلنشین شود.

انتهای پیام/ح

۳ میلیون خودرو از محور‌های مواصلاتی استان سمنان عبور کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

کهربایی  با اشاره به برگزاری جشن گلریزان گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از خیران و نیکوکاران در این آیین حضور داشتند.

وی با اشاره به وجود ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان گرمسار ادامه داد: ۳۷۰ میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان نیاز است.

مدیرکل زندان‌های سمنان بیان کرد: کمک خیران، تامین ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال و بخشش طرفین در ۱۴۰۲ به آزادی ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد گرمسار با مجموع بدهی بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد