Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@10:47:48 GMT

تهدید فیسبوک برای بستن صفحه خبرگزاری تقریب

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۲۴۶۱

تهدید فیسبوک برای بستن صفحه خبرگزاری تقریب

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شبکه اجتماعی فیسبوک، تهدید کرد که صفحه خبرگزاری تقریب را تنها به خاطر انتشار یک عکس می بندد.

این شبکه اجتماعی بین المللی با انتشار عکسی که در مارس 2018 در صفحه خبرگزاری تقریب منتشر شده بوده، اعلام کرد که انتشار این عکس مخالف با قوانین این شبکه است، حال اینکه این عکس از نظر محتوایی با قوانین فیسبوک هیچ تعارضی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فیسبوک پس از حذف تعدادی از عکسهای مشابه از صفحه خبرگزاری تقریب، روز گذشته پیغامی به مدیریت این صفحه نوشت، مبنی بر اینکه عکسهایی که 18 ماه پیش، در صفحه خبرگزاری تقریب منتشر شده، با قوانین این شبکه در تضاد است و ممکن است این صفحه را ببندد.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان گفت: در بازدید کاملا سرزده از سوی وزارت بهداشت و درمان از مطب‌های تویسرکان، بدون اطلاع مسولان استان و شهرستانی و در راستای حمایت از مردم، مطب‌هایی که تعرفه‌های خارج از ضوابط اخذ می‌کردند، خدمات با پذیرش بیمه‌های پایه ارائه نمی‌کردند و فضای مطب از حداقل استاندارد کوچک‌تر بود، برای چند روز پلمب و پس از رفع مشکل بازگشایی شدند.

حسن یعقوبی افزود: هم اکنون ۳۱ پزشک متخصص به صورت متناوب و یک یا چند روز در هفته، در این شهرستان فعال هستند.

دیگر خبرها

  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • چرا چین یک تهدید برای آمریکا به شمار می‌آید؟ + فیلم
  • تهدید کابویی
  • انتشار آگهی‌های غیر واقعی درباره فروش املاک