Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@10:38:19 GMT

نمایش فیلم ایرانی در عراق

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۲۵۹۳

نمایش فیلم ایرانی در عراق

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم سینمایی «دایان» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور محصول سازمان سینمایی حوزه هنری که به موضوع ترس و وحشت اقدامات گروه تروریستی داعش در کردستان می‌پردازد، در بخش رقابتی هفتمین جشنواره بین‌المللی «دهوک» اقلیم کردستان کشور عراق به نمایش در می‌آید.

فیلم سینمایی «دایان» پیش از این در بیست‌و‌هفتمین دوره جشنواره «لاو ایز فولی» بلغارستان، جشنواره بین‌المللی فیلم «ترتیو میلنیوم»، شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «چنای»، بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «سنگاپور» و پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» به نمایش در آمده بود که ناصر بابائیان برای بازی در این فیلم توانست تندیس بهترین بازیگر جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «دایان» روایتی از اسارت قریب به چهار هزار پناهجوی زنی ست که در جریان جنگ هرگز نتوانستند دیگر به خانواده‌هایشان در آن سوی مرزها ملحق شوند و در این راه بسیاری از این خانواده‌ها در دل بحران مجبور به انتخاب و تصمیم شدند…

هفتمین جشنواره بین‌المللی «دهوک» از 18 الی 25 شهریورماه در شهر دهوک اقلیم کردستان کشور عراق در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی سینما دهوک دایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند

فهرست هیات داوران بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • این خبرها را از دست ندهید
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • ارسال ۱۰۰۰ اثر به نخستین جشنواره فیلم اقوام ایرانی