Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش برنا از وزارت نیرو، "سید ابراهیم علوی" گفت: این طرح‌ها شامل احداث و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر گلبهار و توحید شهر سبزوار به روش BOT، احداث و بهره‌برداری از شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کاشمر و تربت حیدریه، نیشابور، قوچان، خواف و طرقبه به روش بیع متقابل است.

وی در همین رابطه به دو بسته سرمایه‌گذاری طرح اضطراری تامین آب شرب شهرهای استان در قالب ماده 27 و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای استان در قالب فاینانس خارجی اشاره کرد و اظهار داشت: پکیج سرمایه‌گذاری طرح آبرسانی به شهر بینالود، ملک آباد، بجستان، تربت حیدریه، چناران، سبزوار، فریمان، قوچان، گناباد و گلبهار هم با دریافت مجوز در قالب تبصره 19تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر گلبهار با ظرفیت 30هزار مترمکعب و سرمایه‌گذاری روز یک‌هزار و 200 میلیارد ریال بهمن ماه سال 97 وارد مدار بهره‌برداری شد و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب توحید شهر سبزوار و تربت‌حیدریه نیز در دست احداث قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مابقی طرح‌ها در مرحله ابلاغ قرارداد، مذاکره با سرمایه گذار، تجدید فراخوان، دریافت مجوز و درخواست جلسه با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب سرمایه گذاران بخش خصوصی آب و فاضلاب خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،تقی پاشایی اظهار داشت: نگهداری از تاسیسات مربوط به دفع بهداشتی فاضلاب خانگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تاسیسات از برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه فاضلاب و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی گفت: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری‌ترین تاسیسات مورد نیاز جوامع بشری برای رعایت بهداشت عمومی محسوب می‌شود و بر این اساس شرکت آب و فاضلاب خوی با نگاهی کلان و با صرف هزینه‌های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، اقدام به احداث شبکه و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مبتنی بر استاندارد‌های زیست‌محیطی جهان کرده و با تلاش مستمر در ارتقای سطح بهداشت عمومی گامی‌های بلندی برداشته است.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۵ هزار روستا در کشور
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • کمبود آب شرب سه روستای تایباد خراسان رضوی برطرف شد
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد