Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:46:41 GMT

هتل‌های کرمانشاه تابستان شلوغی را گذراندند

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۲۷۷۳

هتل‌های کرمانشاه تابستان شلوغی را گذراندند

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه گفت: هتل های کرمانشاه در تابستان امسال به نسبت سال گذشته فصل شلوغی را پشت سرگذاشتند.

سیروس گل عنبر در گفت و گو باخبرنگار ایسنا، از افزایش آمار اسکان مسافران و گردشگران در هتل های کرمانشاه طی تابستان امسال خبرداد و گفت: هرساله در این فصل حدود 30 تا 40 درصد ظرفیت تخت هتل های کرمانشاه پُر می شد، اما این رقم در تابستان امسال به بیش از 60 درصد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این اتفاق را نشانه رشد گردشگری در کرمانشاه دانست و گفت: معرفی بیشتر جاذبه های استان، برگزاری رویدادهای گردشگری، توسعه توریسم درمانی و... مهمترین عواملی هستند که افزایش تعداد اسکان در هتل های کرمانشاه را بدنبال داشته است.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه تصریح کرد: افزایش آمار اسکان در هتل های کرمانشاه درحالی است که بسیاری از مسافرین هم به علت شرایط مساعد جوی با برپایی چادر، شب ها را در پارک ها می گذراندند.  

وی با تاکید براینکه در آینده شرایط بهتری پیش روی هتل های کرمانشاه خواهد بود، عنوان کرد: باید معرفی و ارتقاء خدمات هتل های کرمانشاه را در دستورکار قرار دهیم که در این راستا قرار است طی هفته های آینده یک نمایشگاه  برپا کنیم.

گل عنبر اضافه کرد: نمایشگاه گردشگری، هتلداران، تالارها و رستوران ها از 9 تا 12 مهر در محل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه برگزار می شود که فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های اقامت و پذیرایی استان است.

وی یادآورشد: همچنین در این نمایشگاه در نظر داریم جشنواره "دنده کباب" را برگزار کنیم و در این رابطه از رستوران های مطرح کرمانشاه خواسته ایم تا در این جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه هتل گردشگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نمایشگاه و جشنواره مهارتی دانش آموزی در کرج برپا شده تا با نمایش بخشی از توانمندی دانش آموزان، گرایش به رشته‌های فنی افزایش یابد. 

در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته های مختلف آثارشان را معرفی می کنند، هم چنین فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی هم در رشته ای جدید به علاقه مندان  معرفی  می شود.

مدیر کل  آموزش و  پرورش  استان  البرز گفت: آموزش دانش  آموزان  در رشته های فنی  و حرفه ای  یکی از  راهکارهای  موثر در  کاهش بیکاری فارغ التحصیلان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • مرز خسروی فعال‌تر می‌شود
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان