Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@05:36:40 GMT

یک واحد مسکونی در باریکرسف کاشان وقف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۲۷۷۶

یک واحد مسکونی در باریکرسف کاشان وقف شد

حجت‌الاسلام اصغر توسلی روز شنبه در این زمینه اظهارداشت: این واقف نیک‌اندیش ۶ دانگ واحد مسکونی دو طبقه را وقف کرده که همکف شامل سه باب مغازه به مساحت ۸۱ مترمربع و طبقه دوم ۱۱۰ مترمربع است.

وی افزود: واقف درآمد سالانه این ملک واقع در روستای باریکرسف از توابع کاشان را برای سوگواری حضرت امام حسن مجتبی (ع) در ۲۸  صفر و جشن میلاد آن حضرت در نیمه ماه مبارک رمضان وقف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان بیان کرد: این واقف نیک‌اندیش همچنین مقرر کرده در صورت وجود مازادی از درآمد سالانه، آن را در راستای هدف بنیاد خیریه قاسم‌زاده به نیت امام حسن مجتبی (ع) برای تامین کمک هزینه ازدواج جوانان، تحصیل دانش‌آموزان محروم و همچنین اکرام خانواده‌های بی‌سرپرست روستای باریکرسف اختصاص یابد.

به گفته وی، این موقوفه با شماره ۱۰۲۲۸۰۱۷۰۰۰۰۰۰ در سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و اماکن متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت شد.

این ششمین وقف ثبتی امسال در شهرستان کاشان است.

پیش‌تر نیز این واقف نیک‌اندیش ساخت یک باب مسجد و حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) با ۱۴ باب اتاق زائرسرا در آستان مقدس امامزاده نورالهدی (ع) مشهد اردهال را وقف کرده بود.

شهرستان کاشان دارای ۲ هزار و ۳۱۳ موقوفه و هشت هزار و ۷۲۵  رقبه وقفی است.

۶۱۳۶/۸۱۲۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی کاشان وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب یک واحد مسکونی و مصدومیت چهار نفر براثر نشت گاز در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سردار فداکار افزود: بامداد امروز در یک تماس تلفنی مبنی بر انفجار دریکی از مناطق مسکونی واقع در روستای خانقاه بلافاصله ماموران این سازمان در محل حاضر شدند.

‌او اضافه کرد: در این حادثه چهار نفر از ساکنین منزل دچار مصدومیت و سوختگی شدند و به قسمت زیادی از اثاث منزل خسارات وارد شده است.

فداکار اضافه کرد: این حادثه در اثر نشت سیلندر گاز مایع به وقوع پیوست و شدت آن به حدی بود که باعث تخریب بخشی از منزل و کنده شدن پنجره های منزل شده است.

او با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در استفاده از گاز شهری از شهروندان خواست برای جلوگیری از حوادثی از این دست در استفاده از وسایل گاز سوز دقت بیشتری کرده و نکات ایمنی را جدی بگیرند.

دیگر خبرها

  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه
  • ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین خوی ساخته می‌شود
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • ۵ واحد متخلف بهداشتی در کاشان پلمب شد
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی
  • تعهد استان مرکزی برای ساخت واحد مسکونی محقق می شود
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان 
  • تخریب یک واحد مسکونی و مصدومیت چهار نفر براثر نشت گاز در مهاباد
  • قم در رتبه دوم تامین مسکن کشور قرار گرفت