Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@09:19:39 GMT

مورد جالب رئال با زیدان پس از فیفا دی ها

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۲۸۳۲

مورد جالب رئال با زیدان پس از فیفا دی ها

رئال مادرید پس از وقفه بازی های ملی امروز بار دیگر به لالیگا ر می گردد و حریف این تیم نیز لوانته است. رئال با زیدان هرگز پس از فیفا دی ها نباخته است.

به گزارش "ورزش سه"، شروع رئال در لالیگای امسال مطابق انتظار نبوده و این تیم از سه بازی اول خود یک برد و دو تساوی کسب کرده است. پس از پیروزی خارج از خانه برابر سلتا، رئال در زمین خود مقابل وایادولید متوقف شد و دو هفته پیش نیز در زمین ویارئال به نتیجه ای بهتر از تساوی 2-2 دست پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال امروز از ساعت 15.30 در برنابئو به مصاف لوانته خواهد رفت؛ در دیداری که اولین بازی رسمی ادن هازارد نیز محسوب می شود.

نکته جالب در مورد رئال این است که با هدایت زیدان هرگز در اولین بازی پس از فیفا دی مغلوب نشده است. چه در دوره اول زیدان و چه در دوره کنونی.

 

 

 

 

فصل 16-2015 اولین بازی پس از فیفا دی رئالِ زیدان در نوکمپ برابر بارسا بود و کهکشانی ها توانستند با گل های کریم بنزما و کریس رونالدو بازی باخته را با برتری 1-2 عوض کنند.

فصل 17-2016 رئال توانست پس از فیفا دی ها اولین بازی خود برابر اوساسونا(5-2)، رئال بتیس(1-6)، اتلتیکو(0-3 با هت تریک رونالدو) و آلاوس(3-0) را با برد پشت سر بگذارد.

فصل 18-2017 رئال در اولین بازی پس از فیفا دی خود برابر لوانته در برنابئو 1-1 متوقف شد. سپس در ماه اکتبر بر ختافه 2-1 پیروز شد و در ماه نوامبر نیز در واندا مترپولیتانو مقابل اتلتیکو به تساوی بدون گل دست یافت. در ماه مارس نیز رئال توانست لاس پالماس را در زمین این تیم 3-0 شکست دهد.

در فصل گذشته نیز رئال با زیدان در اولین بازی پس از فیفا دی ماه مارس توانست در برنابئو، اوئسکا را 3-2 شکست دهد. در مجموع هشت پیروزی و دو تساوی حاصل کار رئال زیدان در اولین بازی های پس از فیفا دی بوده است.

 

 

 

 

رئال مادرید زیدان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید زیدان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان در نشست خبری گفت: به تیم ترکمنستان بخاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم. این تیم و سرمربی این دیم بسیار خوبی دارند. اما در ابتدا باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند گفت: آنهایی که جزو ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی ولی مسأله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود.

وی افزود: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند اما زمین هم برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما بخاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

کد خبر 6063187

دیگر خبرها

  • (عکس) رکورد ویژه تیم ملی در فیفا دی
  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • کلوزآپ: عملکرد تیم ملی آینده در فیفا دی مارچ
  • کروس: بردن بازی‌های دوستانه فایده خاصی ندارد!
  • آندریک؛ یک فوق ستاره برای فوتبال جهان و برزیل متولد شد!
  • یک فوق ستاره در فوتبال جهان متولد می‌شود!
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • جنگ آنری با رئال: دعوا به‌خاطر امباپه + سه!‏
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است