Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@07:29:59 GMT

اهدای ۸۰۰ واحد خونی توسط میاندوآبی‌ها در دهه محرم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۲۸۴۱

اهدای ۸۰۰ واحد خونی توسط میاندوآبی‌ها در دهه محرم

رئیس پایگاه انتقال خون میاندوآب از اهدای ۸۰۰ واحد خون توسط مردم این شهر در ایام محرم به نیازمندان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش قنبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اشاره به استقبال خوب و کم نظیر مردم میاندوآب از اهدای خون در مناسبت های خاص، اظهار کرد: در همین راستا در ایام دهه نخست محرم ۸۰۰ واحد خونی توسط مردم میاندوآب اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه این خون گیری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به عمل آمد، افزود: از این تعداد ۵۴۱ نفر طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خون اهدا کردند.

رئیس پایگاه انتقال خون میاندوآب، گفت: شهروندانی که نذر خون دارند، می توانند تا روز اربعین با مراجعه حضوری و یا به صورت اینترنتی نسبت به نوبت‌گیری اقدام کرده و خون اهدا کنند.

وی، با اشاره به اینکه استقبال مردمی در میاندوآب برای اهدای خون کم نظیر بود، تصریح کرد: میزان استقبال مردم از اهدای خون در مناسبت های خاص به گونه ای است که برخی مواقع از شهرهای اطراف نیروی کمکی برای تسریع در امر خون گیری به این شهرستان اعزام می شوند.

قنبری، ضمن تقدیر از حضور کم نظیر مردم، تصریح کرد:  نیاز به فرآورده های خونی اجتناب ناپذیر است و مردم نوع دوست و خیر میاندوآب برای ذخیره سازی انواع گروه های خونی به پایگاه انتقال خون مراجعه کنند.

گفتنی است؛ مردان در طول سال چهار مرتبه و زنان سه مرتبه با رعایت فاصله زمانی می توانند خون اهدا کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد