Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا زینلی در گفت‌وگو با ایرنا عنوان کرد: فارس هم‌اکنون از رتبه پنجم کشور از لحاظ تعداد ثبت‌نام کنندگان برای اعزام به پیاده‌روی کربلا برخوردار است.
وی افزود: زائران می‌توانند از طریق سایت samah.haj.ir یا مراجعه به دفاتر شرکت‌های زیارتی دارای مجوز برای ثبت نام اقدام کنند.
زینلی با بیان اینکه ۱۴۵ دفتر مجاز سازمان حج و زیارت در حال ارائه خدمات به متقاضیان زیارت کربلا هستند، بیان داشت: افراد تنها با پرداخت ۲۵ هزار تومان که شامل هزینه امداد هلال احمر، بیمه و ثبت نام می‌شود، در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل حج و زیارت فارس هشدار داد: مردم دقت کنند که افراد سودجو از روحیات پاک آنها سوءاستفاده نکنند و هیچ مبلغی افزون بر ۲۵ هزار تومان مقرر، به بهانه‌های مختلف پرداخت نکنند.
پیاده‌روی اربعین با حضور ده‌ها میلیونی زائران از کشورهای مختلف، تصویر کنگره‌ای عظیم از آزادگان را برای جهانیان به تصویر می‌کشد و این پیام را به همراه دارد که حماسه حسینی در تاریخ ماندگار بوده و خواهد بود.
حرکت کاروان زائران حسینی برای شرکت در راهپیمایی اربعین در عراق، از سال ۱۳۹۰ در ایران شروع شد و هر سال بر عظمت و شکوه این حرکت افزوده شد.
۹۸۸۵/ ۲۰۲۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت کربلا اربعین ۹۸ فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ این رانندگان پارسال اقلام مصرفی ۲۵ موکب را بصورت رایگان و در قالب نذرسفر به کشور عراق منتقل کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس
  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در شمال سیستان و بلوچستان
  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در در شمال سیستان و بلوچستان
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • ثبت نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر برای نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • پویش داستان نویسی بیداری اسلامی در نیمروز برگزار می‌شود
  • مساجد و حسینیه‌ها پایگاه اصلی شروع راهپیمایی امسال روز قدس در یزد
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری