Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@10:47:56 GMT

ورودی و خروجی شهر شاهو باید ساماندهی شود

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۲۸۸۳

ورودی و خروجی شهر شاهو باید ساماندهی شود

به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند روز شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهر شاهو افزود: با بهره گیری از همه ظرفیت ها، باید مشکلات ترافیکی و آمار تصادفات کاهش یابد و با اجرای پروژه های جدید عمرانی از جمله احداث واریانت این دغدغه مهم مردم برطرف شود.

وی تاکید کرد: معاونت عمرانی استانداری با هماهنگی شورای ترافیک، مشکل ورودی و خروجی شهر شاهو را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مدارس فرسوده شهر شاهو در اولویت بازسازی قرار بگیرند، ادامه داد: تکمیل و تجهیز آتش نشانی این شهر را نیز در دستور کار قرار خواهیم داد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: غار قوری قلعه یک نعمت خدادادی است که باید از آن بخوبی بهره ببریم.

بازوند اظهار کرد: با مطالعه و کار کارشناسی زمینه ای فراهم شود تا درصدی از درآمد غارقوری قلعه به شهرداری و دهیاری نزدیکترین محل اختصاص یابد.

وی گفت: شهرداری ها و دهیاری ها در چارچوب طرح مشارکتی از درآمد غار سهیم شوند.

استاندار کرمانشاه گفت: اعضای شورای شهر باید به دنبال جذب سرمایه گذار باشند و زمینه ماندگاری آنها را فراهم کنند.

هوشنگ بازوند افزود: اعضای شورای شهر در مقابل مردم مسئول هستند و باید با حمایت از شهرداری و پیشنهاد طرح های تحول آفرین روند عمران و توسعه شهر را شتاب بخشند.

شهر شاهو از توابع شهرستان روانسر در سال ۱۳۸۷ و پس از تجمیع روستاهای قشلاق و منصورآقایی به عنوان شهر شناخته شد و شهرداری این شهر نیز در سال ۱۳۸۸ تاسیس شد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

۸۰۶۶/۷۴۵۵ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند روانسر شاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه دست‌فروشان تهرانسر، توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه ساماندهی بساط گستران ثابت و سیار تهرانسر در منطقه ۲۱ که با حضور مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌ بان شهرداری تهران، شهردار منطقه ۲۱، معاون خدمات شهری و محیط زیست، رؤسای ادارات بازرسی و حراست، پلیس راهور و اجراییات برگزار شد؛ به لزوم گسترش بازارچه تهرانسر با بررسی مشکلات، آسیب شناسی و برنامه‌ریزی دقیق رسیدگی شد.

محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱ تهران با بیان مطلب فوق گفت: رفع سد معبر در پیاده‌رو، رفع مشکل ترددی و گره گشایی ترافیکی و ارتقا سطح رضایتمندی شهروندان و کسبه و رونق اقتصاد دست‌فروشان در محل بازارچه از اهداف برپایی این بازارچه است.

وی در ادامه گفت: این معضل در همه جای تهران وجود دارد و بحث دست‌فروشان و جمع‌آوری آنها و رفع سد معبر، کار بسیار راحتی نیست و باید طبق ساز و کار دقیق و درست پیش رفت.

سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر ضمن تشکر از اجرای این طرح در منطقه ۲۱ گفت: امروزه به یک خرد رسیده‌اید که می‌توان کار را به طور کامل‌تری انجام دهید. شهرداری باید با حضور مستمر خود پای کار و با نظارت دقیق در حفظ و نگهداشت و توسعه این بازارچه تلاش کند.

مسعود رنجبریان مدیر عامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران در ادامه این جلسه بیان کرد: باید در خصوص دست‌فروشان و توسعه و نگهداشت بازارچه، منطقه در محور اصلی کار قرار گیرد و با آسیب شناسی این طرح، توان خود را در توسعه و نگهداشت این بازارچه با کمک نیروی یگان ادامه دهد.

کد خبر 6079646

دیگر خبرها

  • بازارچه دست‌فروشان تهرانسر، توسعه می‌یابد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه ۲۸ فروردین
  • اطلاعیه مهم فرودگاه مشهد + جزییات
  • پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر کشور باطل شد
  • لغو تمامی پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه اهواز تا فردا ۶ صبح
  • ۴۵ پرواز ورودی و خروجی فرودگاه امام باطل شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه ۲۶ فروردین
  • معابر سنندج در تسخیر وانت‌های میوه فروش
  • پاکسازی بوستان های پایتخت از کلونی های آسیب
  • ورودی‌های شهر قم در منطقه سه ساماندهی شد