Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین نظرسنجی‌های انجام شده در رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری انتخابات کنست(پارلمانی) از برابری تعداد کرسی‌های دو حزب مهم این رژیم یعنی لیکود به ریاست نتانیاهو و حزب آبی سفید به ریاست بنی گانتس حکایت می‌کند. ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، کانال دوازدهم و کانال سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی هر کدام آخرین نظرسنجی‌های مربوط به انتخابات پیش روی این رژیم را اعلام کردند،‌نتایج این دو نظرسنجی از قدرت برابر حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو و ائتلاف آبی و سفید(کاحول لاوان) به ریاست بنی گانتس(رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی) معروف به ائتلاف ژنرال‌ها حکایت می‌کند، این دو نظرسنجی به عنوان آخرین نظرسنجی‌های پیش از انتخابات کنست رژیم صهیونیستی و پیش از دوره سکوت صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج این دو نظرسنجی نشان می‌دهد که در صورتی که انتخابات کنست همین حالا برگزار شود، حزب لیکود و حزب آبی و سفید هر کدام 32 کرسی کسب خواهند کرد. نظرسنجی کانال سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی نشان داده است که «فهرست مشترک» به 12 کرسی دست خواهد یافت، در حالی که نظرسنجی کانال دوازدهم تلویزیون عبری نشان داد که این فهرست تنها 10 کرسی کسب خواهد کرد.

بر اساس نتایج نظرسنجی انجام شده از سوی کانال سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی، قدرت حزب «یسرائیل بیتینو»(اسرائیل خانه ما) به ریاست آویگدور لیبرمن(وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی) و قدرت «راستگرا» به ریاست آیلیت شاکید از نظر کسب آرا، با کسب هر کدام 9 کرسی برابر است، پس از آنها فهرست «یهدوت هتوراه» با کسب هفت کرسی و «شاس» با کسب 6 کرسی و «اردوگاه دموکراتیک» با پنج کرسی و  ائتلاف «کار و گیشر» چهار کرسی و فهرست «عوتسما یهودیت» چهار کرسی کسب خواهند کرد.

اما نظرسنجی کانال دوازدهم نشان داد که تعداد کرسی‌های حزب یسرائیل بیتینو به ریاست آویگدور لیبرمن و راستگرا به ریاست آییلت شاکید و یهودت هتوراه برابر خواهد بود و هر کدام هشت کرسی کسب خواهند کرد، بر  اساس این نظرسنجی، حزب شاس، هفت کرسی،  اردوگاه دموکراتیک 6 کرسی، ائتلاف کار و گیشر پنج کرسی و فهرست عوتسما یهودیت هم پنج کرسی کسب خواهند کرد.

بر اساس نتایج این دو نظرسنجی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی همچنان قادر به تشکیل دولت آینده با شرکای عادی خود(در اشاره به حریدی‌ها و احزاب دینی صهیونیستی) نخواهد بود.

انتخابات کنست رژیم صهیونیستی قرار است روز سه شنبه هفدهم سپتامبر(بیست و ششم شهریور) برگزار شود.

نظرسنجی کانال دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی نشان داد که 40 درصد صهیونیست‌ها، تشکیل دولت موسوم به یکپارچه لائیک را ترجیح می‌دهند.

آماده‌باش ارتش رژیم صهیونیستی در آستانه انتخابات کنست

روزنامه معاریو از آماده‌باش ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای نوار غزه و مناطق اشغالی 1948 در آستانه انتخابات کنست خبر داده است. این روزنامه نوشت با وجود آرامش نسبی روز گذشته در شهرک‌های اطراف نوار غزه پس از شلیک موشک‌ها، ارزیابی دست اندرکاران نهادهای امنیتی نشان می‌دهد که اوضاع بسیار متشنج و قابل انفجار است به ویژه با توجه به اینکه انتخابات روز سه شنبه برگزار می‌شود.

این روزنامه افزود آرامش بسیار شکننده است و حوادث هفته گذشته پس از کشته شدن دو فلسطینی به ضرب گلوله ارتش اسرائیل آن را به خوبی اثبات می‌کند، واکنش(فلسطینیان) به این حادثه(شهادت دو فلسطینی در راهپیمایی‌ بازگشت به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست) بسیار سریع صورت گرفت و شهرک‌های اطراف نوار غزه با موشک هدف قرار گرفت و یک خودروی نظامی هم با بمب هدف قرار گرفت.

این رسانه نوشت طی روزهای آینده و تا زمان برگزاری انخابات، میزان آماده باش بالای ارتش در جنوب(نزدیک غزه) و همچنین در شمال( با لبنان ) و به ویژه در مرزها در جولان ادامه خواهد یافت.

معاریو افزود بنیامین نتانیاهو نخست وزیر در آخرین روزهای قبل از انتخابات در یک مصاحبه رادیویی به هجمه رسانه‌ای سریع دست زد و گفت هیچ گزینه‌ای جز به راه انداختن جنگ در غزه وجود ندارد، جنگ آخرین روزنه  است.

وی درباره قول‌های قبلی‌اش برای از بین بردن جنبش حماس مدعی شد آن طور که به نظر می‌رسد این مسئله محقق خواهد شد، احتمال دارد که اقدامات نظامی اساسی بیشتری پیش از نبرد فراگیر صورت گیرد، من مسئولانه و با احتیاط عمل می‌کنم و جان نظامیانمان و شهروندان را به خطر نمی‌اندازم، نبرد را در لحظه مناسب آغاز خواهیم کرد و من زمان آن را مشخص خواهم کرد.

اما آویگدور لیبرمن رئیس حزب اسرائیل خانه ما(وزیر جنگ اسبق) با کم اهمیت خواندن اظهارات نتانیاهو درباره احتمال انجام عملیات در غزه پیش از انتخابات به تمسخر گفت نتانیاهو عملیاتی را در غزه پس از تحمیل حاکمیت بر غور اردن و بحرالمیت انجام خواهد داد و تمام این اقدامات را پس از دیدار آینده با مرحوم بوریس یلتسین انجام خواهد داد.

تمار زندبرگ عضو کنست از حزب اردوگاه دموکراتیک در واکنش به تهدیدهای نتانیاهو گفته است تعهد دادن برای جنگ در غزه خطرناک‌ترین مسئله در وعده‌های انتخاباتی است، یک دور درگیری بی‌نتیجه دیگر هرگز اوضاع جنوب را حل نخواهد کرد، بلکه فقط از طریق تغییر در رویکرد به سمت آغاز مذاکرات فراگیر با فلسطینیان امکان دارد.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود

رئیس سازمان بسیج گفت: رژیم صهیونیستی همه ظرفیت‌های خود را برای مقابله با پهپادها و موشک‌های ایران در عملیات وعده صادق پای کار آوردند اما جمهوری اسلامی فقط ذره‌ای از قدرت و توانایی نظامی خود را به کار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ملی مردمی‌ «‌مدرسه عشق» با اشاره به حوادث فلسطین اظهار داشت: بیش از 6 ماه است که‌ چشمانِ مردم دنیا به یک نقطه از جغرافیای زمین و حوادث غزه دوخته شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی براساس یک توطئه بزرگ از سوی قدرت‌های مسلطِ دنیا در دوره‌ای با نقش بستن خیالات شوم در اذهان استکبار جهانی، شکل گرفت تصریح کرد: داستان غم‌انگیز کشتار مردم مظلوم فلسطین و اشغالگری‌ها در واقع از سال 1917 آغاز شد و انگلیس و قدرت‌های جهانی با نیت شوم برای جهان اسلام مرتکب این جنایت علیه فلسطین شدند و فلسطین اشغال شد؛ در ادامه، صهیونیست‌ها مردم را از خانه‌هایشان اخراج کرده و به چپاول پرداختند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه در طول این سال‌ها، بیش از 65 حادثه با قتل عام علیه مردم مظلوم فلسطین رخ داده است افزود: طوفان‌الاقصی پاسخی به ظلم‌های تاریخی‌ صهیونیست‌ها بر ملت فلسطین بود.

وی ادامه داد: در آن زمان، انگلیس و فرانسه در بسیاری از سرزمین‌های اسلامی حضور و سیطره داشتند و اگر ملت‌های مسلمان در همان زمان علیه ظلم به‌پا می‌خاستند شاهد این حجم از جنایت نبودیم اما امروز بشریت به الطاف الهی بیدار شده و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها و با تلاش انسان‌های بیدار، رژیم کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی به عنوان منفورترین مجموعه جعلی جهان شناخته شده و حتی در درون سرزمین‌های اشغالی نیز جمعی از یهودیان به جنایات این رژیم اعتراض می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه پایانِ کار وحشی‌گری‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی فرا رسیده و پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "رژیم کودک‌کش 25 سال آینده را نخواهد دید،" در حال تحقق است افزود: فروپاشی رژیم صهیونیستی را بایستی در چارچوب به بن بست رسیدن تمدن وحشی و تجاوزگری غرب دانست چراکه غربی‌ها هم در کشورهای دنیا دست به قتل‌عام زدند.

سردار سلیمانی حمله به کنسولگری ایران در دمشق را جسارت‌ و جنایت دیگری از سوی صهیونیست‌ها برشمرد و بیان کرد: مطالبه مردم ایران و تدبیر فرمانده کل قوا بر تنبیه متجاوز قرار گرفت و این اقدام صورت گرفت؛ رسانه‌ها و فرهنگ‌سازان بایستی به این پیروزی بزرگ افتخار کرده و نسبت به انعکاس و تبیین آن مجاهدت کنند.

وی با بیان اینکه قدرت‌های غربی فناوری‌های به‌روز خود را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده‌اند گفت: رژیم صهیونیستی همه ظرفیت‌های خود را برای مقابله با پهپادها و موشک‌های ایران در عملیات وعده صادق پای کار آوردند اما جمهوری اسلامی فقط ذره‌ای از قدرت و توانایی نظامی خود را به کار گرفت اما ما موفق شدیم.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه هر رفتاری از سوی رژیم صهیونیستی، پیامد سنگینی را برای این رژیم نامشروع به دنبال خواهد داشت ابراز کرد: ملت بزرگ ایران یک ملت تاریخ‌ساز بوده و تولید قدرت فرهنگی و هنری ملت ایران از انقلاب اسلامی تاکنون در مسیر جدیدی قرار گرفته است.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه نظام سلطه با تمام توان و قدرت خود در برابر جمهوری اسلامی ایستاده چون از قدرت فرهنگی این ملت نگران است عنوان کرد: در دنیا، فقط داشتن قدرت نظامی برای یک ملت کافی نیست و اگر ملتی قدرت مادی و نظامی و تکنولوژی داشته باشد اما فاقد روحیه مقاومت باشد موفق نخواهد شد و این درس ملت ایران به دنیا است و طوفان‌الاقصی نیز حرکتی بود تا ملت‌ها در مقابل تمدن مخرب و ویرانگر غرب بایستند و هوشیار شوند.

وی با بیان اینکه طبق سنت الهی، جبهه حق بر باطل پیروز خواهد شد تصریح کرد: ادامه راه جبهه حق امروز در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه اهمیتی بیش از مجاهدت در میدان‌های دفاعی دارد و چیزی که باعث پیروزی غزه شده نیز قدرت رسانه و هنر است که باعث دیده شدن ملت فلسطین شد و از سوی دیگر، اسراییل نتوانست اراده خود را بر ملت مظلوم و مقتدر و بی‌دفاع غزه تحمیل کند و این همان درسی است که‌ امروز مقاومت به بشریت داده است.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه مسئله فلسطین به عنوان مقاومت عاشورایی و حماسه حسینی بی‌نظیر در مقابل چشمان ما است، خاطرنشان کرد: مسئله جهان اسلام، فلسطین بوده و ملت ایران در طول تاریخ برای آزادی این مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و همچنان در کنارشان هستند.

وی با اشاره به رویداد‌های فرهنگی هنری بسیج، ادامه داد: جشنواره "مدرسه عشق" هرساله در یکی از استان‌ها برگزار خواهد شد تا با کارهای بزرگ فرهنگی و هنری، گامی مهم در عرصه اعتلای فرهنگ ایرانی، اسلامی و مقاومت برداشته شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر ضرورت سرمایه‌گذاری گسترده در جهت پشتیبانی از آثار فرهنگی و هنری و کشف استعدادها در این زمینه خاطرنشان کرد: در پشتیبانی از آثار فرهنگی و هنری، همه رشته‌های هنری و سلیقه‌ها را باید در بر بگیرد تا میدانی باز و وسیع برای جوانان و نوجوانان ایران باشد.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه استقبال و همراهی مشارکت‌کنندگان حتما یک قدرت بزرگ فرهنگی و هنری برای ملت ما خلق خواهد کرد، گفت: فرهنگ در کشور ما در همه دوره‌های تاریخ وجه مردمی خود را از دست نداده است و در دوره انقلاب اسلامی علیرغم همه فشارها، جنگ تحمیلی و فتنه‌ها مورد توجه رهبر معظم انقلاب و ارکان نظام بوده که امیدواریم با برگزاری رویدادهایی فاخر شاهد پیشرفت این عرصه خطیر باشیم البته در حوزه دیده شدن هنرمندان و آثارشان نیز غفلت‌هایی صورت گرفته که باید جبران شود.

انتهای پیام/612/.

 

دیگر خبرها

  • حمله ایران معادله شکست ناپذیری اسرائیل را از بین برد
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • سخنگوی کاخ سفید: بر اساس حدس و گمان نظر نمی‌دهم
  • مداخله آمریکا در خاورمیانه؛ دغدغه جدید رأی دهندگان آمریکایی برای انتخابات ۲۰۲۴
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • بی اعتمادی وزیر کابینه صهیونیستی به نیرو‌های امنیتی این رژیم
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات