Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، این روزها همدان میزبان اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان پیش از آغاز مسابقات مقدماتی نوجوانان آسیا می باشد، سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: در ابتدا از میزبانی خوب استان همدان تشکر می کنم و امیدوارم نماینده شایسته ای برای کشورمان در رقابتهای پیش رو باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بچه ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و نفرات خوبی در اختیار داریم و تمرینات خود را تا روز دوشنبه در همدان ادامه می دهیم و بعد از آن برای برگزاری مسابقات آماده می شویم.

حسین عبدی در خصوص مسابقات تدارکاتی این تیم پیش از مسابقات گفت: دو تورنمنت بین المللی را پشت سرگذاشته ایم و از دو تیمی که به در مسابقات حضور داشتند از بین 50 بازیکن 25 بازیکن منتخب و بهترین ها را انتخاب کرده ایم .

وی تصریح کرد: همه بازیهای تدارکاتی خود را با برد پشت سر گذاشته ایم و برای اولین بار در رده های پایه موفق شدیم تیم ملی عراق را در همدان شکست دادیم و در کل بازیهای تدارکاتی خوبی برگزار کردیم.

 سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران اظهار کرد: در تمام بازی های تدارکاتی به دنبال افزایش میل گلزنی در بین بازیکنان و گل نخوردن بودیم و به خوبی توانستیم این تاکتیک را در تیم پیاده سازی کنیم.

وی در خصوص شناخت خود از حریفان تیم ملی نیز گفت: ما افغانستان را می شناسیم و در یک بازی تدارکاتی در تاجیسکتان برابر این بازی کرده ایم و شناخت کاملی نسبت به این تیم داریم اما نسبت به مالدیو و فلسطین شناخت کمتری داریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی تیم ملی سرمربی تیم ملی عراق فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، براساس رای‌گیری انجام شده، عسل کدخدایی در دسته ۷۶ کیلوگرم (نوجوانان)، کیانا قیاسی در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم (جوانان)، مهسا قیاسی در ۵۵ کیلوگرم (نوجوانان)، فاطمه مالمیر در ۵۵ کیلوگرم (جوانان)، پریسا زرینی در ۴۹ کیلوگرم (جوانان)، نازنین زهرا ملکی در ۸۱ کیلوگرم (نوجوانان)، تارا درویشی ۶۴ کیلوگرم (نوجوانان)، نرگس زرینی ۵۹ کیلوگرم (نوجوانان) و زینب پرتوی فر در دسته ۷۱ کیلوگرم (نوجوانان) با حداکثر آرای کسب شده به قهرمانی کشور راه یافتند.
همچنین مریم می‌آبادی به عنوان سرمربی، سمیه ابوالفتحی مربی و خدیجه محبی راد سرپرست تیم وزنه برداری دختران همدان در مسابقات کشوری برگزیده شدند.

پسران با ۶ سهمیه در ماراتن انتخابی تیم ملی


شورای فنی هیات وزنه برداری همدان با انجام رای گیری، ۶ وزنه بردار را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان انتخاب کرد.
سینا هدایتی در وزن ۸۶ کیلوگرم (جوانان)، امیرعباس تیموری در ۹۲ کیلوگرم (جوانان) ، امیررضا حاتمی در وزن به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (جوانان) ، امیرعلی قره خان باز در ۸۰ کیلوگرم (نوجوانان) ، امیرحسین خزایی در ۷۳ کیلوگرم (نوجوانان) و طاها نعمتی در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (نوجوانان) برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزیده شدند.

همچنین براساس رای‌گیری انجام شده، محمدرضا شیرزادی به عنوان سرمربی و محسن گودرزی مربی تیم وزنه برداری پسران همدان انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است