Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با ورود به ماجرای گل محمدی و رئیس فدراسیون بوکس پرونده این ماجرا را ختم بخیر کرد.

سرانجام امروز (شنبه) پس از کش و قوس‌های فراوان بین عیسی گل محمدی سرپرست سابق تیم ملی بوکس و حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس، گل محمدی حکم جلب رئیس فدراسیون را اجرا کرد و ثوری بازداشت و روانه کلانتری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق آخرین خبر‌ها با ورود رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به این ماجرا همه چیز ختم بخیر شد و سرانجام ثوری به همراه گل محمدی راهی دادسرا شدند و طرفین با هم آشتی کردند. گل محمدی طبق قولی که به رئیس کمیته ملی المپیک داد به همراه ثوری و دبیر فدراسیون راهی دادسرا شدند تا با اعلام رضایت خود پرونده این ماجرا برای همیشه بسته شود.

لازم به یادآوری است، روز جمعه ۱۹ بهمن ماه سال ۹۷ پس از پناهنده شدن مبین کهرازه ملی‌پوش بوکس ایران در کشور اتریش، عیسی گل‌محمدی انتقاداتی را بر علیه حسین ثوری مطرح کرد که با واکنش رئیس فدراسیون بوکس مواجه شد که این کش و قوس‌ها سرانجا به موضوع امروز (شنبه) ختم شد و گل محمدی با گرفتن حکم جلب رئیس فدراسیون حواشی زیادی را برای بوکس ایران به همراه داشت

 

 

منبع: فارس برچسب ها: رویداد24 ، فدراسیون بوکس ، صالحی امیری ، کمیته ملی المپیک ، عیسی گل محمدی ، حسین ثوری سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فدراسیون بوکس صالحی امیری کمیته ملی المپیک عیسی گل محمدی حسین ثوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسئولان فدراسیون بوکس ایران، برنامه‌های تدوین شده برای آماده‌سازی تیم ملی کشورمان را اجرایی می‌کنند.   بر این اساس، تیم بوکس روسیه، ۱۵ فروردین وارد تهران خواهد شد و اردویی به مدت هشت روز با تیم بزرگسالان کشورمان برگزار خواهد کرد.   تیم روسیه با کاروانی ۱۱ نفره شامل هفت بوکسور، ۲ مربی، سرپرست و پزشک وارد تهران می‌شود. قرار است در این اردو علاوه بر تمرین مشترک، دیدار دوستانه هم بین تیم‌های ایران و روسیه برگزار شود.   تیم ملی بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شود.

دیگر خبرها

  • ماجرای عصبانیت رییس مجتمع قضایی از خنده‌های کفاشیان!
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و درخواست پیگیری ویژه فوت دکتر بخشی
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • دومین فینالیست ایران در تورنمنت بوکس باکو/ طهماسبی برنز گرفت
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • هت‌تریک ناکامی بوکس در سال گذشته/ فونتانا ناجی می‌شود؟
  • بوکس جاده ابریشم؛ صعود امیری به نیمه‌نهایی، چهارمین مدال قطعی شد
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد