Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدی بر هم افزایی دستگاه های اجرایی برای جمع آوری متکدیان در گرگان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،«محمد حمیدی» امروز(شنبه ۲۳ شهریور) در پنجمین کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان گرگان اظهار کرد: وزارت کشور طبق بخشنامه ای شرح وظایف جمع آوری متکدیان را ابلاغ کرده است و شهرداری گرگان مکانی را برای تکدی گرگان در خیابان جرجان تدارک دیده و اقداماتی برای جمع آوری متکدیان در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار گرگان با تاکید بر اینکه محوریت جمع آوری متکدیان با شهرداری است و دیگر دستگاه های اجرایی باید این نهاد را یاری کنند، گفت: بسیاری از متکدیان شاید از شهرهای همجوار به مرکز استان آمده باشند بنابراین یک هم‌افزایی برای جلوگیری از این مهم در دستور کار باید باشد.

 


وی بیان کرد: کمیته ای با محوریت دبیرخانه کارگروه اجتماعی در خصوص جمع آوری و سازمان دهی متکدیان و کودکان کار خیابانی با عضویت نماینده هایی از اداره کل اتباع خارجی، بهزیستی، شهرداری و ... شکل بگیرد.

 

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: دولت اقداماتی در حوزه تکدی گری و کودکان کار انجام می‌دهد ولی در این خصوص سرگردان هستیم و راه‌اندازی این کمیته ها ضروری است.

 


حمیدی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه حماسی نیروهای مسلح را در گرگان خواهیم داشت.

 


وی گفت: انتقال آموزه‌ های دفاع مقدس به جوانان باید در این ایام مورد توجه قرار گیرد و دیدار با خانواده ایثارگران و شهدا در هفته ایام با همکاری دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار گیرد.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عاشورا عزاداری محرم تاسوعای حسینی عاشورای حسینی مسجد نماز جمعه خطبه های نماز جمعه استان بوشهر خبرگزاری شبستان کودکان کار خیابانی تکدی گران فرماندار گرگان گراميداشت هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: در سالی که با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، مدیران باید ارتباط خود را با مردم تقویت کنند.

محمدطیب صحرایی، عصر امروز (پنجم اردیبهشت) در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، اظهار کرد: در راستای تحقق این شعار انتظار می رود حضور و همراهی مردم در فعالیت ‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدارهای چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی در ادامه به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاوردهای بیشتری همراه باشد.

وی همچنین به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی