Web Analytics Made Easy - Statcounter

جذب رایگان چنین هافبک ارزشمندی مطمئنا یک جنگ تمام عیار را میان بزرگان اروپا سبب خواهد شد.

طرفداری - آینده کریستین اریکسن در تاتنهام بسیار تار و مبهم به نظر می‌رسد.

ستاره 27 ساله دانمارکی خط میانی اسپرز که زمانی از آژاکس خریداری شد و از جمله بهترین خریدهای احتمالا تاریخ باشگاه بوده است، ظاهرا قصد ندارد در فاصله کمتر از یک سال تا پایان قراردادش، آن را تمدید کند و به طور غیرمستقیم خواهان جدایی از تاتنهام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبعا اریکسن مشتریان کمی هم ندارد. از رئال مادرید تا منچستریونایتد و حالا یوونتوس خواهان به خدمت گیری این بازیکن هستند اما همه منتظرند ببینند تکلیف او با دنیل لوی چه می‌شود.

به گزارش خوزه فلیکس دیاز از مارکا، آسان نیست اما اریکسن تاکنون توانسته همه فشارهایی که دنیل لوی برای تمدید قرارداد وارد کرده را تحمل کند. اریکسن کماکان برنامه‌ای برای تمدید قراردادش ندارد و این یعنی از ابتدای ژانویه 2020، می‌تواند بدون هیچ منعی با هر باشگاهی که دلش خواست قرارداد امضا کند. در میان همه گزینه‌ها، کریستین هنوز منتظر تماس رئال مادرید است تا بلکه به رویایش مبنی بر بازی در برنابئو دست پیدا کند. همزمان چیزی از تعهد اریکسن به تاتنهام کاسته نشده و او بدون هیچ مشکلی در بازی‌های این تیم به میدان می‌رود.

گفتنی است تماس‌ها میان رئال مادرید و تاتنهام بر سر اریکسن از تابستان 2018 شروع شد. آن زمان لوی خواهان 120 میلیون یورو شد و مادرید عقب کشید. امسال این تاتنهام بود که هافبکش را پیشنهاد داد اما رئال مادرید ترجیح داد تمرکزش را روی برآورده کردن خواسته زیدان مبنی بر خرید پوگبا بگذارد که البته به هدفش هم نرسید. مارکا می‌گوید رختکن تاتنهام اعتقاد دارد اریکسن سرانجام راهی رئال مادرید خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوق ستاره‌های رئال: این جام مزه دیگری دارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لالیگا در ورزشگاه خانگی مایورکا روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد با تک گل زیبایی که اورلین شوامنی به ثمر رساند سه امتیاز دیگر را هم به دست آورد. 

اختلاف امتیاز شاگردان کارلو آنچلوتی با بارسلونا که نزدیک‌ترین دنبال کننده آنهاست و در حال حاضر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد هشت امتیاز است و این در حالی است که تنها هفت هفته تا پایان این مسابقات فرصت باقی است و آنها مصمم هستند که این اختلاف امتیاز را حفظ کنند. 

نشریه اسپانیایی رلوو امروز با انتشار مطلبی مدعی شده است که قهرمانی در رقابت‌های این فصل لالیگا ارزش و اهمیت بسیار زیادی برای رختکن رئال مادرید دارد و آنها با تمام وجود برای رسیدن به این جام تلاش خواهند کرد تا بتوانند آن را از آن خود کنند. 

بسیاری از ستارگان این تیم معتقد هستند که این جام با سختی‌های بسیاری که در طول این فصل به وجود آمد که مصدومیت‌های متعدد و طولانی بازیکنان اصلی یکی از آنها بود به دست آمده و به همین دلیل ارزش زیادی برای آنها دارد.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • نه مورینیو، نه ناگلزمن: بایرن به زیدان زنگ زد
  • تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان / ادعای مارکا
  • شوق ستاره‌های رئال: این جام مزه دیگری دارد
  • خلاصه بازی مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید